Axtar
az|рус|eng
Sual - Cavab
"Sual-cavab" bölmәsi vasitәsilә hәr bir kәs vergi sistemi ilә bağlı maraqlandığı mövzuda mövcud sualları ilә bizә müraciәt edә bilәr

Sual-Cavab bazası üzrə axtarış

Ən çox verilən suallar

SİZİN SUAL

Sizi maraqlandıran suallarla bağlı Vergilәr Nazirliyinin 195 Çağrı Mərkəzinə dә müraciәt edә bilәrsiniz

>
"Sual-cavab" bölməsi vasitəsilə siz artıq verilən cavabları 5 ballıq sistemlə qiymətləndirə bilərsiniz. Qiymətləndirmə 2 formada aparılır:
1. “Sual-cavab” bölməsində istənilən suala verilən cavabla tanış olub, həmin cavabı qiymətləndirə bilərsiniz.
2. “Sual-cavab” bölməsinə sual göndərən şəxsin e-mail ünvanına məktub göndərilir və o, sualına verilən cavabı qiymətləndirə bilər.
Suallar Vergi ödəyicilərinə xidmət və şəffaf vergi partnyorluğu departamenti tәrәfindәn cavablandırılmışdır
      
Günay İskəndərova İsmayıl, iskenderovagunay7@gmail.com (21.04.2017) (Oxunub: 29 dəfə, Orta qiymət: 2.33, ID: 15214)
Öncədən sualıma cavab verəcəyinizə görə təşəkkürümü bildirirəm. Mən bilməkistəyirəm ki, mövcud MMC-nin adını dəyişib başqa ad qoymaq istəyiriksə bizə hansı Nizamnamə, qərar forması və başqa hansı lazımi sənədlər lazımdır və bunların formasını necə əldə edə bilərəm?

Bildiririk ki, dövlət qeydiyyatı məlumatlarında dəyişiklik edilməsi üçün müraciət “Kommersiya qurumunun dövlət qeydiyyatı haqqında Ərizə”formasında edilir. Bu zaman müraciət edən ərizədə onun dəyişiklik aparılması məqsədilə təqdim edildiyini işarə edir və kommersiya hüquqi şəxsin adını (adı dəyişdikdə yeni adını) və VÖEN-nin, habelə nizamnamənin dəyişiklik edilmiş məlumatlarının yeni redaksiyasını qeyd edir. Ərizəyə aparılacaq dəyişikliyi təsdiq edən sənədlər (qərar və s.), kommersiya qurumunun dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamə, möhür, habelə nizamnaməyə dəyişiklik əlavə edilməlidir. 
Aparılan dəyişiklik nəticəsində qurumun adı və ya hüquqi ünvanı dəyişikliyə məruz qalırsa, bu halda reyestrdən çıxarışla birgə qeydiyyat şəhadətnaməsi də vergi orqanı tərəfindən yenidən hazırlanıb təsdiq olunur. 
Cəmiyyətin yeni adının dövlət qeydiyyatına alınması üçün qeyd edilənlər nəzərə alınmaqla Milli Gəlirlər Departamentinin Kommersiya hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı idarəsinə müraciət edilməlidir. 

Hüquqi şəxslərin qeydiyyatına dair ərizə və sənəd nümunələrini Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsinin “Bir Pəncərə” bölməsinin Lazımı sənədlər” alt bölməsindən,  kommersiya hüquqi şəxsin məlumat dəyişikliyi üçün lazımı sənədlərin siyahısı ilə “Xidmətlər” bölməsinin Vahid standartlaralt bölməsindən əldə edə bilərsiniz.

Ümumi qiymətlərin sayı: 3    Orta qiymət: 2.33

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Zaur Qaffarov Raufoğlu, zaur-qafarov@yandex.com, Şəki (21.04.2017) (Oxunub: 34 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15213)
Nağdsız hesablaşma â– pul nişanlarından istifadə etmədən ödəniş sənədləri vasitəsilə həyata keçirilən ödənişdir. Məhdud məsuliyyətli cəmiyyətin Nizamnaməsinə görə, Direktor Cəmiyyətin adndan vəkalətnaməsiz fəaliyyət göstərir, Cəmiyyətin operativ idarə edilməsini həyata keçirir, üçüncü şəxslərlə münasibətdə, o cümlədən məhkəmədə cəmiyyəti təmsil edir, Ümumi yığıncağın təsdiqinə verilən sənədləri hazırlayır, Cəmiyyətin adından əqdlər bağlayır, rəsmi sənədləri imzalayır, Cəmiyyətin işçilərini vəzifəyə təyin edir, başqa işə keçirir, vəzifəsindən azad edir, onların vəzifə maaşlarını müəyyən edir, onların barəsində həvəsləndirmə və tənbeh tədbirlərinin tətbiqedilməsi haqqında əmrlər verir. Həmin direktor məhdud məsuliyyətli cəmiyyətə aldığı mala (işə, xidmətə) görə digər vergi ödəyicisinə borcunu nağd pul vəsaiti ilə ödədikdən sonra xərclənmiş məbləğlərin müfaviq hesabata əsasən məhdud məsuliyyətli cəmiyyət tərəfindən ödəniş tapşırığı ilə təhtəl hesab şəxsin (direktorun) bank hesabına köçürülməsi (təhtəl hesab şəxslərlə hesablaşmaların nağdsız qaydada həyata keçirilməsi) əməliyyatının məhdud məsuliyyətli cəmiyyət üçün nağd və ya nağdsız qaydada aparılmış əməliyyat sayılması barədə məlumat verilməsini xahiş edirəm.

Sorğunuzda qeyd edilən halda aparılmış əməliyyat nağdsız qaydada aparılmış əməliyyat hesab edilir.

Bax:Nağdsız hesablaşmalar haqqında Azərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 461-VQ nömrəli Qanununun 3.1-ci maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Orxan Həşimov Səfər, eleskerovcavidan@gmail.com (21.04.2017) (Oxunub: 35 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15212)
Sualım sadələşdirilmiş vergi ödəyicilərinin məcburi ƏDV qeydiyyatına keçməsi ilə bağlıdır. Əgər vergi ödəyicisi may ayının 1-də məcburi ƏDV qeydiyyatına keçəcəksə, aprel ayı üçün sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsinə zaman verilməlidir? Əvvəlcədən təşəkkür edirəm.

Bildiririk ki, sorğunuzda qeyd edilən halda aprel ayı üzrə sadələşdirilmiş verginin bəyannaməsi hesabat dövründən sonrakı ayın (iyul ayının) 20-dən gec olmayaraq təqdim edilməldir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 221.3-cü maddəsi

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Elman Əhmədov, ahmadov.elman@gmail.com, Baki (21.04.2017) (Oxunub: 39 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15211)
Salam. “Nağdsız hesablaşmalar haqqınnda” AR Qanununa əsasən, mənim icarəyə verdiyim ticarət obyektinin icarə haqqı mənə necə ödənilməlidir? İcarə haqqı bir ay üzrə 700 AZN keçmir.

Bildiririk ki, icarəyə verənlərə icarə haqqlarının ödənilməsi icarəyə verənin vergi orqanında uçotda olub-olmamasından asılı olmayaraq “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 3.3-cü maddəsində qeyd edilən hədlər daxilində nağd qaydada həyata keçirilə bilər.

Bax: “Nağdsız hesablaşmalar haqqında Azərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 461-VQ nömrəli Qanununun 3.3-cü maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Məmmədov Etibar Vasifoğlu, etibar-memmedov-72@mail.ru, Yevlax (21.04.2017) (Oxunub: 37 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15210)
Mənim verdiyim ərizəyə əsasən Vergilər Nazirliyi "İlk İnşaat" türk şirkətini 5.000.000-na yaxın cərimə etdi. Yəni dövlətə bu qədər xeyir verildi. Ancaq mənə buna görə heç bir ya mükafat, ya da heç bir hədiyyə edilmədi. Niyə? Sizdən cox xahiş edirəm nəzərə alasınız.

Vergilər Nazirliyi ilə etdiyiniz əməkdaşlığınıza görə təşəkkürümüzü bildirərək qeyd edirik ki, vergi ödəyiciləri tərəfindən vergidən yayınma halları barədə vergi orqanına məlumat bildirilməsinə görə şəxslərin mükafatlandırılması vergi qanunvericiliyində və inzibatçılığında nəzərdə tutulmamış və Vergilər Nazirliyinin səlahiyyətlərinə aid edilməmişdir. 

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Surəddin Qurbanov, sureddin1986@gmail.com, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 20 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15209)
Salam. Mən ’TAX ID’-mi necə öyrənə bilərəm?

“Vergi uçotuna alınmış vergi ödəyiciləri barədə məlumatın verilməsi” xidmətindən istifadə edərək “Ada görə” axtarış etməklə və ya Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1) zəng etməklə VÖEN-izə dair məlumatı edə bilərsiniz.

Bax: Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 24.12.2012-ci il tarixli müvafiq Qərarı ilə təsdiq edilmiş Vergi uçotuna alınmış vergi ödəyiciləri barədə məlumatların verilməsi elektron xidməti üzrə inzibati reqlament.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Tamerlan Qasımov Əsgəroğlu, tamerlanqasimov@mail.ru, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 23 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15208)
Salam. Sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olan fiziki şəxs ƏDV ödəyicisi olmayan hüquqi şəxsə müqavilə əsasında müəyyən xidmətlər göstərir. Həmin xidmətlərin müqabilində ödənilən vəsaitə görə vergiləri hansı tərəf və hansı məbləğdə ödəməlidir?

Bildiririk ki, sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olan fiziki şəxs təqdim etdiyi mallara (işlərə, xidmətlərə) və əmlaka görə əldə edilmiş ümumi hasilatın, habelə satışdankənar gəlirlərin (ödəmə mənbəyində vergi tutulmuş gəlirlər istisna edilməklə) həcmindən  xərclər nəzərə alınmadan ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) vergi tutulan əməliyyatının həcmi 200.000 manat və ondan az olduqda Bakı şəhərində 4 faiz, digər ərazilərdə 2 faiz dərəcə ilə sadələşdirilmiş vergini hesablayıb dövlət büdcəsinə ödəməldiir.

Sadələşdirilmiş verginin ödəyicisi olduğunuz halda hər rübdən sonrakı ayın 20-dən gec olmayaraq vergi orqanına bəyannamə təqdim etməklə həmin müddətdə hesablanmış vergini dövlət büdcəsinə ödəməlisiniz.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 219.1-ci, 220.1-ci221-ci maddələri

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Azər Ağayev, cuneyt.kozan@inbox.ru (21.04.2017) (Oxunub: 35 dəfə, Orta qiymət: 3, ID: 15207)
Salam. Kommersiya banklarının və sığorta təşkiatlarının mənfəət vergisi neçə faizdir?

Bildiririk ki, hüquqi şəxslərin fəaliyyət növündən asılı olmayaraq respublikada 20 faiz təşkil edən mənfəət vergisinin vahid dərəcəsi tətbiq olunur.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 3.6-cı105.1-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 3

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Toğrul Məmmədov İlham, tgmammadov@gmail.com (21.04.2017) (Oxunub: 24 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15206)
Fiziki şəxs kimi olan VÖEN-i necə bağlaya bilərəm? Minnətdaram.

Bildiririk ki, vergi ödəyicilərinin vergi uçotundan çıxarılması və fəaliyyətinin müvəqqəti dayandırılması prosedurları fərqlidir.

Fəaliyyətini müvəqqəti dayandırmaq istəyən vergi ödəyicisi “Vergi ödəyicisinin, onun filialının, nümayəndəliyinin və ya digər təsərrüfat subyektinin (obyektinin) fəaliyyətinin və digər vergi tutulan əməliyyatlarının dayandırılması haqqında arayış”ı təqdim etməlidir. Arayışda sahibkarlıq fəaliyyətin və ya digər vergi tutulan əməliyyatların dayandırılmasının müddəti göstərilməli, qeyd olunan müddət bitdikdə fəaliyyətin dayandırılması barədə yenidən müraciət edilmədikdə isə fəaliyyətinin dayandırılması haqda müraciətdə göstərilən son tarixdən sonrakı gündən etibarən vergi ödəyicisinin fəaliyyəti aktivləşir.

Gücləndirilmiş elektron imzası (o cümlədən Asan İmzası) və ya istifadəçi kodu, parol və şifrəsi olduqda Vergilər Nazirliyinin İnternet Vergi İdarəsi portalı üzərindən fiziki şəxsin fəaliyyətinin onlayn rejimdə dayandırılması mümkündür.

Bu barədə ətraflı məlumatı saytımızın “Xidmətlər” bölməsinin “E-Xidmətlər” alt bölməsindəki Fiziki şəxsin fəaliyyətinin onlayn dayandırılmasıelektron xidməti üzrə inzibati reqlament vasitəsilə əldə edə bilərsiniz.

Fəaliyyətə xitam vermək və vergi uçotundan çıxmaq üçün isə vergi ödəyicisi uçotda olduğu vergi orqanına Fiziki şəxsin vergi uçotundan çıxarılması haqqında ərizə və vergi şəhadətnaməsi vergi orqanından təhvil götürüldüyü halda onun əsli təqdim edilməlidir.

Vergi orqanı tərəfindən fiziki şəxs vergi uçotundan çıxarıldıqda ona verilmiş VÖEN vergi ödəyicilərinin uçot məlumat bazasında ləğv edilmiş kimi arxivləşdirilir və ona “Vergi ödəyicisinin uçotdan çıxarılması haqqında Bildiriş” göndərilir.

Vergi ödəyicisinin fəaliyyətinə xitam verildikdə vergi orqanı tərəfindən məlumat Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi yanında Dövlət Sosial Müdafiə Fonduna göndərilir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 16.2-ci, 16.3-cü, 30-cu, 34.5-ci, 34.7.3-cü, 34.7.4-cü38.3.8-ci maddələri, Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 19.05.2015-ci il tarixli müvafiq Qərarı ilə təsdiq edilmiş Fiziki şəxslərin vergi uçotuna alınması, yenidən uçota alınması və uçotdan çıxarılması Qaydaları”, Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 07.09.2016-cı il tarixli müvafiq Qərarı ilə təsdiq edilmiş Fiziki şəxsin fəaliyyətinin onlayn dayandırılması elektron xidməti üzrə inzibati reqlament və 24 dekabr 2007-ci il tarixli “Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyi ilə Azərbaycan Respublikasının Dövlət Sosial Müdafiə Fondu arasında sahibkarlıq fəaliyyəti subyektlərinin dövlət qeydiyyatı, vergi və sosial-sığorta uçotu məlumatlarının mübadiləsi haqqında Razılaşma”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Zeynal, Zaynal_quliyev@inbox.ru, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 28 dəfə, Orta qiymət: 1, ID: 15205)
NKA xidmətdən ay üzrə 1.000 manat vurulub, amma mən vergi hesabatında bu ay üzrə 1.500 göstərirəm və 60 manat vergi ödəyirəm. Bu halda vergi yoxlamaya gəldikdə deyə bilərmi niyə kassa aylıq 1.000 vurulub, amma hesabat 1.500 göndərmisən?
Bir də ki, mən kassa kitabına aylıq 1.500 yazıb daxil edirəm, yəni NKA 1.000 manat olsa da mühasibat sənədlərində 1.500 göstərirəm, yəni çox yazıram. Bu nə qədər düzdür?

Bildiririk ki, vergi ödəyicisi vergi tutulan gəlirin (mənfəətin) dəqiq əks etdirilməsi üçün sənədləşdirilmiş məlumat əsasında gəlirlərinin və xərclərinin vaxtlı-vaxtında dəqiq uçotunu aparmağa, tətbiq edilən uçot metodundan asılı olaraq gəlirlərini və xərclərini onların əldə edildiyi və ya çəkildiyi müvafiq hesabat dövrlərinə aid etməyə borcludur. Gəlirlərin və xərclərin uçotunu hüquqi və fiziki şəxslər Azərbaycan Respublikasının müvafiq qanunvericiliyinə uyğun olaraq aparırlar. Vergitutma məqsədləri üçün gəlirlər və xərclər Vergi Məcəlləsinə əsasən müəyyən edilir.

Azərbaycan Respublikasında mühasibat uçotunun aparılmasında əsas prinsiplərdən biri məlumatların etibarlılığı, yəni yanlış (qərəzli) fikirlər mövcud olmayan informasiyanın təqdim olunmasıdır.

Digər prinsip isə müəssisənin maliyyə hesabatlarında informasiyanın düzgün təqdimatı onun maliyyə vəziyyətini və fəaliyyətinin maliyyə nəticələrini qərəzsiz, təhrifsiz, manipulyasiyasız və ya əhəmiyyətli faktları gizlətmədən, mahiyyətin formadan üstünlüyü konsepsiyası əsasında, mümkün qədər obyektiv əks etdirməsini nəzərdə tutur. Bu o deməkdir ki, Konseptual Əsasların və ya müvafiq Milli Mühasibat Uçotu Standartının tanınma meyarlarına uyğun gələn və hesabat tarixinə və ya hesabat dövründə mövcud olan aktivlərə, öhdəliklərə, kapitala, gəlirlərə və xərclərə təsir göstərmiş bütün təsərrüfat əməliyyatları və digər hadisələr maliyyə hesabatlarında düzgün əks etdirilməlidir.

Müvafiq olaraq tərəfinizdən uçot düzgün qurulmalı və bu uçota uyğun olaraq da vergi hesabatı təqdim olunmalıdır.

Vergi məbləğinin artırılmasına vergi qanunvericiliyində maliyyə sanksiyası tətbiq olunmur, bir şərtlə ki sorğunuzda artırılmış vergi məbləği bəyan olunan digər vergi məbləğinin azaldılmasına səbəb olmasın – bu zaman azaldılan məbləğə 50 faizi miqdarında maliyyə sanksiyası tətbiq edilə bilər.

Məlumat üçün onu da bildiririk ki, mühasibat uçotu subyekti tərəfindən maliyyə hesabatlarının və birləşdirilmiş (konsolidə edilmiş) maliyyə hesabatlarının və müvafiq icra hakimiyyəti orqanına və müvafiq icra hakimiyyəti orqanının yaratdığı quruma təqdim edilməli olan digər hesabat və məlumatların qanunvericiliyə müvafiq olaraq hazırlanması, təqdim olunması, dərc edilməsi, o cümlədən hesabatlarda və qanunvericiliyə əsasən tələb olunan digər məlumat formalarında informasiya və göstəricilərin tam və ya düzgün əks etdirilməməsinə, həmçinin uçot sənədlərinin saxlanılması ilə əlaqədar qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydaların pozulmasına görə vəzifəli şəxslər 300 manatdan 400 manatadək məbləğdə, hüquqi şəxslər 1.500 manatdan 2.000 manatadək məbləğdə cərimə edilir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 58.1-ci130-cu maddəsi, İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 462-ci maddəsi, Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin 23 iyul 2007-ci il tarixli I - 73/1 nömrəli əmri ilə təsdiq edilmiş “Kommersiya təşkilatları üçün milli mühasibat uçotu standartlarının konseptual əsasları”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 1

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Roman Tağıyev İlqar, roman.tagiyev.84@mail.ru (21.04.2017) (Oxunub: 37 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15204)
1) Kassada nə qədər məbləğdə pul qalığı saxlamaq olar və hansı müddətdə? Əgər kassada 50.000 manat pul qalığı 1 aydan cox müddətə saxlanarsa bu zaman qanunla hansı tədbirlər nəzərdə tutulur?
2) Firma fəaliyyətini 5 illik müvəqqəti dayandırarkən firmanın müəyyən məbləğdə mal və əsas vəsait qalıqları olur və bunu da təqdim etdiyi hesabatda əks etdirir. Növbəti 5 il müddətinə müvəqqəti fəaliyyətini dayandırarkən mal və əsas vəsait qalıqları necə tənzimlənməlidir? Bu mal və əsas vəsait qalıqları hansı müddətə kimi fəaliyyət saxlanılanadək dura bilir?

1. Cavab: Bildiririk ki, qeyd olunan məsələ ilə əlaqədar aidiyyəti üzrə Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına və ya Mərkəzi Banka müraciət etməyiniz məqsədəuyğundur.

Bax: Azərbaycan Respublikasının 2004-cü il 16 yanvar tarixli, 590-IIQ nömrəli “Banklar haqqında” Qanununun 38.1-ci maddəsi, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 10 mart 2016-cı il tarixli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının Nizamnaməsi”.

2. Cavab: Bildiririk ki, fəaliyyətini müəyyən dövrə dayandıran şəxsin sərəncamında qalan aktivlər fəaliyyətin bərpası zamanı da vergi ödəyicisinin uçotunda olmalıdır, əks tədirdə aktivlərin olmaması vergitutma məqsədləri üçün malların təqdim olunması kimi dəyərləndirilir.

Aktivlərin uçotunun aparılması prosedurası barədə ətraflı məlumatı Maliyyə Nazirliyindən əldə edə bilərsiniz.

Bax: Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 9 fevral 2009-cu il tarixli 48 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi haqqında Əsasnamə”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Məhərrəmov Hikmət Musa oğlu, magerramov_65@mail.ru, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 20 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15203)
Salam. Təsisçilərdən birinin şəxsiyyət vəsiqəsinin vaxtı keçibsə qərar yazıb bir pəncərəyə təqdim etmək olar ya yox?

Bildiririk ki, hüquqi şəxslərin, xarici hüquqi şəxsin nümayəndəlik və ya filiallarının təsis sənədlərinə edilən hər bir dəyişiklik, eləcə də qeydə alınmış faktların hər bir sonrakı dəyişikliyi qeydiyyata alınmalıdır. Dəyişikliyin qeydiyyata alınması üçün həmin dəyişikliyin baş verdiyi andan 40 gündən gec olmayaraq Vergilər Nazirliyinə ərizə ilə müraciət edilməlidir. Ərizədə baş vermiş dəyişiklik göstərilməli və həmin dəyişikliyi təsdiq edən sənədlər təqdim edilməlidir.

Bu baxımdan da vergi orqanına qərar deyil, şəxsiyyət vəsiqəsi əlavə olunmaqla “Təsisçi-fiziki şəxslər barədə məlumat” təqdim olunmalıdır.

Bax:Hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında” Azərbaycan Respublikasının 12 dekabr 2003-cü il tarixli 560-IIQ nömrəli Qanunu.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Kərimov Malik Əvdil oğlu, malik.kerimov.2013@mail.ru, Sabirabad (21.04.2017) (Oxunub: 25 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15202)
Qanunvericiliyin tələblərinə görə iki və ya daha çox yerdə muzdla işləyən fiziki şəxslərin gəlirlərindən gəlir vergisi hər bir iş yerində ödənilən məbləğdən ayrıca hesablanaraq dövlət büdcəsinə ödənilir. Bilmək istəyirik: iki və ya daha çox yerdə muzdla işliyən fiziki şəxslərin gəlirindən gəlir vergisi hesablanarkən vergidən azad olunan 155 manat əsas iş yerində, yoxsa hər bir iş yerində tətbiq olunmalıdır?

Bildiririk ki, mövcud qanunvericiliyə əsasən ölkə üzrə yaşayış minimumunun 1 misli (155 manat) məbləğində olan güzəşt yalnız əsas iş yeri (əmək kitabçasının olduğu yer) üzrə tətbiq olunur, ikinci iş yerində alınan gəlirin tam məbləği Vergi Məcəlləsinin 101.1-ci maddəsində göstərilən dərəcələrlə vergiyə cəlb olunmalıdır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 101.1-ci102.1.6-cı maddələri, "Azərbaycan Respublikasında 2017-ci il üçün yaşayış minimumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 450-VQ nömrəli Qanunu.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Azər İsmayıl Natiq, ismayil.azar@gmail.com (21.04.2017) (Oxunub: 19 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15201)
Salam. VÖEN-in login-parolu olan blank itirilibsə, onu necə bərpa etmək olar?

Bildiririk ki, vergi ödəicisinin vergi orqanına uçota alınmasını təsdiqləyən şəhadətnamə itirildikdə və ya yararsız hala düşdükdə vergi ödəyicisinin sərbəst formada edilmiş müraciəti əsasında şəhadətnamənin yeni nüsxəsi verilir. Bu zaman verilən nüsxənin üzərində şəhadətnamənin yeni nüsxə olması barədə müvafiq qeyd aparılır.

İstifadəçi kodu, parol və şifrə itirildiyi halda isə yeni parol və şifrənin əldə etmək üçün “Elektron sənəd mübadiləsi haqqında Ərizə” ilə şəxsən və ya səlahiyyətli nümayəndə vasitəsi ilə vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət edilməlidir. Qeyd edilən sənədlər təqdim edildikdən sonra 2 gün müddətində vergi ödəyicisinə qapalı zərfdə elektron sənəd mübadiləsinin aparılması üçün istifadəçi kodu, parol və şifrə məlumatları təqdim edilir.

Qapalı zərf vergi ödəyicisinin özü tərəfindən götürüldükdə şəkilli vergi şəhadətnaməsi və ya şəxsiyyəti təsdiq edən sənəd, digər şəxs tərəfindən götürüldükdə şəxsiyyəti təsdiq edən sənəd və notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə tələb olunur.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 34.2-ci maddəsi, Nazirlər Kabinetinin 27.07.2007-ci il tarixli 120 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş Vergi hesabatının elektron sənəd formasında göndərilməsi Qaydası”, Vergilər nazirinin 06.11.2015-ci il tarixli əmri ilə təsdiq edilmiş Vergi ödəyicilərinə göstərilən xidmətlərin vahid standartları(Xidmət kodu: 2.18), vergilər nazirinin 27.02.2015-ci il tarixli müvafiq əmri ilə təsdiq edilmiş "“Elektron sənəd mübadiləsi haqqında” Ərizənin doldurulma Qaydası”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rəşad, rashad.ismayilli@socar.az (21.04.2017) (Oxunub: 22 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15200)
Salam. Bu maddələrlə bağlı açıqlama istəyirdim - 102.1.3. 102.1.3.2. Ailə üzvlərindən alındığı halda onun tam dəyəri.

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 102.1.3-cü maddəsinə əsasən təqvim ili ərzində alınan hədiyyə, maddi yardım, birdəfəlik müavinət və miraslar gəlir vergisinə cəlb olunarkən güzəştli vergitutma tətbiq olunur.

Vergi Məcəlləsinin 102.1.3.2-ci maddəsində qeyd olunur ki, hədiyyə, maddi yardım və miras vergi ödəyicisinin ailə üzvlərindən alındığı halda alınan məbləğin hamısı vergidən azad edilir.

Vergitutma məqsədləri üçün ailə üzvlərinə aid edilən şəxslərin siyahısı isə Vergi Məcəlləsinin 13.2.7-ci maddəsində verilmişdir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.7-ci102.1.3-cü maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Nihad Əliyev, nihad.eliyev@mail.ru, Naxçıvan (21.04.2017) (Oxunub: 26 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15199)
Salam. Bilmək istəyirəm ki, telefon xidmətinin aylıq abunə haqqı üçün müəssisəyə EVHF-dan əlavə elektron qaimə verməliyəm?

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilən hallarda fərdi sahibkarlara və hüquqi şəxslərə malları təqdim edən, işləri görən və xidmətləri göstərən şəxs onlara elektron qaimə-faktura verməlidir. Malların təqdim edilməsi sayılmayan, nəticələri maddi ifadə kəsb edən fəaliyyət, o cümlədən də telefon əlaqəsinin təmin olunması ilə bağlı fəaliyyət xidmət hesab olunur.

Elektron qaimə-faktura təyinatına görə malların hərəkətini (mədaxilini və məxaricini), işlərin görülməsi və xidmətlərin göstərilməsi faktını özündə əks edən, elektron vergi hesab-faktura isə ödənilmiş ƏDV-nin əvəzləşdirilməsinə əsas verən bir sənəddir.

Göründüyü kimi, qeyd olunan sənəd formaları müxtəlif mahiyyət daşıyır və onların qanunvericilikdə nəzərdə tutulan hallarda verilməsi mütləqdir.

Məlumat üçün bildiririk ki, sistemdə elektron qaimə-faktura tərtib olunduqdan 5 gün sonra təqdim edilmiş elektron qaimə-fakturaya əsasən ƏDV ödəyicisinin müdaxiləsi olmadan Vergilər Nazirliyinin proqram təminatı vasitəsilə avtomatik elektron vergi hesab-fakturası hazırlanaraq aidiyyəti üzrə təqdim olunacaqdır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.11-ci, 71-1-ci176-cı maddələri, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 14 mart 2017-ci il tarixli 89 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş Elektron qaimə-fakturanın tətbiqi, uçotu və istifadəsi Qaydaları”, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 28 sentyabr 2009-cu il tarixli 156 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Elektron vergi hesab-fakturalarının tətbiqi, uçotu və istifadə Qaydaları”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Ali Zaman, azerbaijan_ali@yahoo.com, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 17 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15198)
Salam. Forexə bank hesabından pul köçürmə və əksinə Forexdən hesabıma pul gələn zaman məndən hansı vergilər tutulmalıdır və bu əməliyyatlar Vergi Məcəlləsinin hansı maddələri ilə tənzimlənir?

Sorğunuzdan Forex bazarında valyuta əməliyyatlarının həyata keçirildiyi qənaətinə gələrək bildiririk ki, pul vəsaiti ƏDV məqsədləri üçün vergituma obyektini təşkil etmir.

Rezident şəxslər tərəfindən qeyri-rezident şəxslərə məxsus elektron pul kisəsində yaradılan hesaba pul köçürülən zaman isə əməliyyatı həyata keçirən yerli bank, xarici bankın Azərbaycan Respublikasındakı filialı və ya poçt rabitəsinin milli operatoru tərəfindən ödəmə mənbəyində köçürülən məbləğin 10 faizi miqdarında vergi tutur.

Hesabınıza mədaxil olunan vəsaitə gəldikdə isə, ödəmə mənbəyində vergi lotereyaların keçirilməsindən, digər yarışlardan və müsabiqələrdən gəlir (mükafat) əldə edən rezident şəxslərə ödənilən məbləğlərdən tutula bilər. Bu səbəbədn də rezident şəxsin birja əməliyyatlarından gəlirin əldə olunması ödəmə mənbəyində vergitutma obyektini yaratmır.

Eyni zamanda xatırladırıq ki, Vergi Məcəlləsinin 13.2.5-ci maddəsi ilə rezident şəxs hesab olunan şəxsin Azərbaycan hüdudlarından kənarda əldə etdiyi gəlir həmin şəxsin vergitutulan gəliri hesab olunur və bu gəliri əldə edən şəxs yaşadığı ərazi üzrə vergi orqanında gəlir vergisinin ödəyicisi kimi vergi uçotuna dayanmalı, gəlirlərini bəyan etməli və bəyan edilmiş vergi məbləğini ödəməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.5-ci, 13.2.8-ci, 97-ci, 125.1-1-ci150.1-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


İlham Rüstəmov Kazım, ilham4455@mail.ru (21.04.2017) (Oxunub: 15 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15197)
Hüquqi şəxs olan vergi ödəyicisi təqvim ilində geoloji-kəşfiyyat işlərinə 64.000 manat, həmin işləri aparmaq üçün istifadə müddəti məlum olmayan qeyri-maddi aktivlərə 30.000 manat xərc çəkilmişdir. Bu hüquqi şəxsin həmin təqvim ili üçün ümumi gəliri 120.000 manat amortizasiya ayrılmaları nəzərə alınmadan gəlirdən çıxılan xərcləri isə 40.000 manat olarsa vergiyə cəlb olunmalı mənfəəti nə qədərdir?

Bildiririk ki, rezident müəssisə üçün vergitutma obyekti onun mənfəətidir, yəni bütün gəlirləri (vergidən azad edilən gəlirdən başqa) ilə Vergi Məcəlləsinin X fəslində göstərilən, gəlirdən çıxılan xərc arasındakı fərq mənfəətdir.

Gəlirdən çıxılmayan xərclərdən başqa gəlirin əldə edilməsi ilə bağlı olan bütün xərclər gəlirdən çıxılır.

Gəlir götürmək məqsədi ilə aparılan elmi-tədqiqat, layihə-axtarış və təcrübə-konstruktor işlərinə çəkilən xərclər (əsas vəsaitlərin alınması və qurulması ilə bağlı xərclər, habelə kapital xarakterli digər xərclər istisna olmaqla) gəlirdən çıxılır.

İstifadə müddəti məlum olmayan qeyri-maddi aktivlər 10 faizədək, istifadə müddəti məlum qeyri-maddi aktivlər isə illər üzrə istifadə müddətinə mütənasib məbləğlərlə amortizasiya olunur.

Qeyd olunan maddələrinin müddəalarına əsas götürərək hesablamaları müstəqil olaraq aparmağınızı tövsiyə edirik

Bax: Vergi Məcəlləsinin 104.1-ci, 108-ci, 113-cü114.3.5-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Fərhad Mustafayev Rüfət, ferhadmustafayev@gmail.com, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 14 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15196)
Hörmətli Vergilər Nazirliyi, salam. Sizdən növbəti məsələ ilə bağlı məlumat almaq istərdim. Mən mobil proqram üzərində qurulmuş elektron platforma yaratmaq istəyirəm. Bu platforma sayəsində vətəndaşlar professional usta xidmətlərindən yararlana biləcəklər, yəni müştəri bu mobil proqram vasitəsi ilə usta siyahısından 1 nəfəri seçib ona hər hansı tapşırığı sifariş edəcək. Həmin ustalar VÖEN-i olan fiziki şəxslər kimi fəaliyyət göstərəcəklər. Bizim proqram bir növ vasitəçi rolunu oynayacaq və ustanın göstərdiyi xidmətin müəyyən faizi dəyərində ödəniş qəbul edəcək. Məsələn, usta 20 manat dəyərində müştəriyə xidmət göstəribsə onun 10%-i, yəni 2 manatı bizə çatacaq. Belə olan halda bilmək istərdim ki, vergi məbləği nə cür hesablanacaq? Mənim yaratdığım bu platforma hansı növ vergi ödəyicisi sayılacaq və ona qarşı hansı qaydalar tətbiq olunacaq? Xahiş edirəm, məlumatın konfidensial olmasını nəzərə alasınız və ən yaxın zamanda sualıma cavab göndərəsiniz. Təşəkkür edirəm.

Bildiririk ki, sorğunuzda qeyd olunan fəaliyyət sahibkarlıq fəaliyyəti hesab edilir və bu fəaliyyətlə məşğul olan fiziki şəxs kimi sahibkarlıq fəaliyyətinə başlanan günədək yaşayış yeri üzrə vergi orqanına müraciət edərək vergi uçotuna alınmalıdır. Vergi uçotuna alınma kağız daşıyıcısında “Fiziki şəxsin vergi uçotu haqqında ərizə” və ona əlavə olunmuş şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin (Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları üçün şəxsiyyət vəsiqəsi) surətinə əsasən həyata keçirilir. Kağız daşıyıcısında müraciət şəxsən və ya səlahiyyətli nümayəndə (notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə ilə) vasitəsi ilə vergi orqanına gəlməklə və ya poçt vasitəsi ilə edilir.

Vergi orqanına gəlmədən elektron qaydada da vergi uçotuna alına bilərsiniz. Elektron qeydiyyat gücləndirilmiş elektron imza (o cümlədən “Asan imza”) əsasında İnternet Vergi İdarəsi portalı (www.e-taxes.gov.az) vasitəsi ilə aparılır.

Vergi öhdəlikləri isə vergi uçotuna alınarkən təqdim olunan ərizədə seçilmiş vergitutma sisteminə və yaranan vergitutma obyektlərinə uyğun olaraq müvafiq vergilərdən (sadələşdirilmiş vergi və ya gəlir vergisi, ƏDV) ibarət olacaqdır.

Belə ki, fiziki şəxs sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olduğu və vergi tutulan əməliyyatının həcmi ardıcıl 12 ay (aylar) ərzində 200.000 manatdan artıq olmadığı halda xərclər nəzərə alınmadan rüb ərzində satışdan əldə olunan hasilatın həcmindən müvafiq dərəcələrlə (Bakı şəhəri üzrə 4 faiz, digər şəhər və rayonlarda 2 faiz) sadələşdirilmiş vergini, gəlir vergisinin ödəyicisi olduğu təqdirdə il ərzində satışdan əldə etdiyi gəlirlə həmin gəlirin əldə olunması üçün çəkilən sənədləşdirilmiş və Vergi Məcəlləsinin müddəalarına uyğun gəlirdən çıxıla bilən xərclərin fərqindən 20 faiz dərəcə ilə gəlir vergisinı hesablayaraq ödəməlidir.

ƏDV ödəyicisi olduğu halda isə yuxarıda qeyd olunan qaydada hesablanan gəlir vergisi ilə yanaşı 18 faiz dərəcə ilə ƏDV də tətbiq olunmalıdır.

Vergi uçotu ilə bağlı bəzi prosedurlar, habelə qeyd olunan vergitutma sistemləri barədə daha ətraflı və dolğun məlumatın alınması üçün ,saytımızın Sahibkarın vergi bələdçisi bölməsi ilə tanış olmağınızı tövsiyə edirik.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.37-ci, 33.1-ci, 33.4-cü34.1-ci maddələri, VIII, X, XIXVII fəsilləri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Orxan Abdullayev Nadir oğlu, abdullayev.orxan@yahoo.com, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 14 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15195)
Şirkətimiz qeyri-rezidentdən onlayn xidmət alır və qeyri-rezident göstərdiyi xidmətə görə rüblük olaraq invoys göndərir. Misal üçün, qeyri-rezident yanvar, fevral və mart ayında göstərdiyi xidmətə görə yanvar ayında invoys göndərir və həmin invoysun məbləği xarici valyutada hesablaşma hesabından göndərilir. Qeyd edək ki, mühasibat uçotumuzda həmin xidmətlər aylıq olaraq göstərilir.
1) Yanvar ayında ödənilən məbləğ hansı ayın ƏDV bəyannaməsində göstərilməlidir?
2) Ödəniş xarici valyutada olduğundan hansı günə olan rəsmi məzənnə əsas götürülməlidir?

1. Cavab: Sorğunuzdan ödəmənin avans olaraq yanvar ayında aparıldığı qənaətinə gələrək bildiririk ki, vergi tutulan əməliyyatın vaxtı kimi yanvar ayı müəyyən edilir və müvafiq əməliyyat da yanvar ayının ƏDV bəyannaməsində göstərilməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 161.1-ci174-cü maddələri.

2. Cavab: Bildiririk ki, tərəflər arasında bağlanmış müqavilədə qiymət dəyişikliyi aparılmadığı təqdirdə ƏDV məqsədləri üçün qeyri-rezidentin göstərdiyi xidmətlərə görə ƏDV-nin hesablanması ödəmənin aparıldığı günün məzənnəsi ilə həyata keçirilir.

Bundan sonra məzənnədə baş verən dəyişikliklə əlaqədar fərqin yaranması (müsbət və ya mənfi) ƏDV-nin vergitutma obyektinə təsir etmir və ƏDV bəyannaməsində əks etdirilmir, məzənnə fərqi kimi mənfəət (gəlir) vergisinin məqsədləri üçün nəzərə alınır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.12-ci, 69-cu, 104.1-ci, 159-cu, 161-ci169-cu maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Səfər Ağababa oğlu Məmmədov, safar82.82@mail.ru, Şabran (21.04.2017) (Oxunub: 9 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15194)
Vergi Məcəlləsinin 13.2.12-ci maddəsinə əsasən gəlir dedikdə malların (işlərin və xidmətlərin) təqdim edilməsi ilə bağlı əməliyyatların ümumi dəyəri, habelə satışdankənar gəlir başa düşülür. Satışdankənar gəlirlər dedikdə digər müəssisələrin fəaliyyətində payçı kimi iştirakdan gəlir, müəssisəyə məxsus səhmlər, istiqrazlar və digər qiymətli kağızlardan əldə olunan gəlirlər, habelə mal və xidmət (iş) istehsalı və satışı ilə bilavasitə bağlı olmayan əməliyyatdan götürülən digər gəlirlər, o cümlədən cərimə və zərərin ödənilməsi şəkilində alınmış məbləğ, xarici valyuta əməliyyatları üzrə artan məzənnə fərqi, qanunvericiliyə müvafiq iddia müddəti keçmiş kreditor və deponent borc məbləğləri başa düşülür. Belə olan halda satışdankənar gəlirlər vergiyə cəlb edilən gəlirlər sayılırmı? Vergiyə cəlb edilən gəlirlər sayılırsa Vergi Məcəlləsinin 97, 98, 99-cu maddələrində nəzərdə tutulan konkret hansı gəlirlərin tərkibinə daxildir?

Bildiririk ki, vergi ödəyicisi, yəni Vergi Məcəlləsində göstərilən hallarda və qaydada müəyyən edilən vergini ödəməli olan şəxs vergini müvafiq vergitutma obyektindən ödəməlidir. Vergitutma obyekti dedikdə satışdankənar gəlirlər də daxil olmaqla, o cümlədən gəlir də başa düşülür.

Sorğunuzda qeyd olunan Vergi Məcəlləsinin maddələri barədə Sizə 19.04.2017-ci il tarixdə (İD: 15164) məlumat verilmişdir

Bax: Vergi Məcəlləsinin 12.3-cü, 13.2.4-cü77.1-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Nigar Hüseynova, huseynovanigar@bk.ru (21.04.2017) (Oxunub: 15 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15193)
Salam. Hal-hazırda işlədiyim müəssisə ola bilsin ki, hər hansı bir hüquqi şəxsin sifarişinə uyğun olaraq sərnişindaşıma xidməti aparsın. Bizim balansımızda nəqliyyat vasitələrimiz yoxdur. Bunun üçün fərdi sahibkarlara fiziki şəxslərə məxsus avtobusları sürücüsü ilə birlikdə icarəyə götürmək istəyirik. Belə olduğu halda, məsələn, aylıq daşımaya görə hesabımıza sifarişçi tərəfindən 1.500 manat, həmin avtobusların xırda təmirinə görə 250 manat ödəniş olarsa və hər bir avtobusa aylıq sərnişin daşımaya görə aylıq “Fərqlənmə nişanı” alınarsa, bu zaman vergi hansı metod ilə hesablanmalıdır? Əgər MMC-nin balansında əsas vəsait yoxdursa, digər şəxslərin əsas vəsaitlərini icarəyə götürübsə ilin sonunda əmlak vergisi necə hesablanır?

Bildiririk ki, mülkiyyətində və ya istifadəsində olan avtonəqliyyat vasitələri ilə (beynəlxalq yük və sərnişin daşımaları istisna olmaqla) Azərbaycan Respublikasının ərazisində sərnişin və yük daşımalarını və yaxud həmin daşımaları müqavilə əsasında digər şəxslər vasitəsi ilə həyata keçirən şəxslər sadələşdirilmiş verginin ödəyiciləri hesab olunaraq hər bir avtomobil nəqliyyatı vasitəsi təqvim ayının sonunadək öz istəklərinə uyğun olaraq növbəti ay, rüb, yarım il və ya il üçün ciddi hesabat blankı olan «Fərqlənmə nişanı» almalıdırlar.

Sadələşdirilmiş vergini ödəyən hüquqi şəxs ƏDV-nin, mənfəət vergisinin və fərdi sahibkar isə gəlir vergisinin və ƏDV-nin ödəyicisi deyildir.

Mexaniki nəqliyyat vasitələrinin, o cümlədən də avtonəqliyyat vasitərləri müəssisənin əmlak vergisinin vergitutma obyektini təşkil etmir.

Bu baxımdan da sorğunuzda sözügedən halda ödənilən məbləğlərdən asılı olmayaraq hüquqi şəxs vergi öhdəliklərini “Fərqlənmə nişanı”nın alınması ilə yerinə yetirməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 199.4.3-cü, 218.4.1-ci219.5-ci maddələri, “Yol Hərəkəti Haqqında” Azərbaycan Respublikasının 3 iyul 1998-ci il tarixli 517-IQ nömrəli Qanununun 1-ci maddəsi

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Nərgiz Hacıyeva, nhagiyeva@gmail.com (21.04.2017) (Oxunub: 19 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15192)
Salam. BP şirkətinə xidmət göstərən şirkətlər elektron qaimə-faktura rəsmiləşdirməlidirlər? Qeyd edim ki, şirkət 0 dərəcə ilə ƏDV ödəyicisidir və görülən xidmətlərə VHF buraxır. Əvvəlcədən təşəkkürlər.

Bildiririk ki, ƏDV-nin məqsədləri üçün qeydiyyata alınmış və ya vergi tutulan əməliyyatlarının həcmi ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) 200.000 manatdan artıq olan ticarət və (və ya) ictimai iaşə fəaliyyəti ilə məşğul olan sadələşdirilmiş vergi ödəyiciləri 01.04.2017-ci il tarixdən etibarən xidmətlərə göstərəkən həmin xidmətlərin alıcısına elektron qaimə-faktura verməlidirlər.

Hüquqi şəxs dedikdə Azərbaycan Respublikasının və ya xarici dövlətin qanunvericiliyinə uyğun olaraq hüquqi şəxs statusunda yaradılmış müəssisə və təşkilatlar nəzərdə tutulur.

Müvafiq olaraq da göstərilən xidmətə görə “Britiş Petroleum” şirkətinin Azərbaycandakı nümayəndəiliyinə də tərəfinizdən elektron qaimə-faktura verilməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.2-ci71-1-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Elçin Rzayev Seyidağa oğlu, r_elcin@mail.ru, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 10 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15191)
Zavod məhsulun emalı fəaliyyəti ilə müntəzəm (və ya daimi) əsasda xidmət göstərir (VM 166.3 maddə). Ay ərzində emal olunmuş məhsulun həcmi ayın birinci günündən (01.04.2017-ci il saat 00:00-dan) ayın sonuncu gününə kimi (30.04.2017-ci il saat 00:00-dək) olan sayğac göstəricisinə əsasən müəyyən edilır. 2017-ci ilin aprel ayı üzrə xidmət 30.04.2017-ci il saat 00:00-da başa çatır və aktlaşdırılaraq növbəti gün (01.05.2017-ci il tarixdə) məsul şəxslərin təsdiqləri üçün göndərilir. Göndərilmiş akt 02.05.2017-ci il tarixdə təsdiq olunduqdan sonra 03.05.2017-ci il tarixdə elektron qaimə-faktura, 10.05.2017-ci il tarixdə isə elektron vergi hesab-faktura təqdim edilir. AR Nazirlər Kabinetinin 2017-ci il 14 mart tarixli 89 nömrəli qərarı ilə elektron qaimə-fakturanın tətbiqi zamanı vergi tutulan əməliyyatın vaxtını müəyyən etmək məqsədi ilə yuxarıda qeyd edilən (misalı göstərilmiş) suala cavab verməyinizi xahiş edirəm.

Bildiririk ki, mülki qanunvericiliyə əsasən podrat müqaviləsinə və ya işin xarakterinə əsasən işlərin qəbul edilməsi nəzərdə tutulmuşdursa, sifarişçi yerinə yetirilmiş işi qəbul etməyə borcludur. Podratın nəticəsi şərtləşdirilmiş keyfiyyətə uyğun, qüsurlardan azad olduğu halda və ya keyfiyyət şərtləşdirilmədikdə podratın nəticəsi müqaviləyə uyğun istifadə və ya adi istifadə üçün yararlı olduğu halda sifarişçi yerinə yetirilmiş işi podrat müqaviləsi ilə müəyyənləşdirilmiş müddətdə qəbul etmirsə, bu halda iş qəbul edilmiş sayılır.

Müvafiq olaraq sorğunuzda qeyd olunanlara əsasən ƏDV məqsədləri üçün vergi tutulan əməliyyatın vaxtı kimi xidmətin göstərilməsi təsdiqlənən və rəsmiləşdirilən may ayı çıxış edir və məhz həmin ay üzrə təqdim olunan bəyannamədə də xidmətləri göstərən tərəf ƏDV öhdəliyini bəyan etməlidir.

Bax: Mülki Məcəllənin 752.1-ci, 756.1-ci, 762-ci770-ci maddələri, Vergi Məcəlləsinin 13.2.11-ci, 166-cı176.3-cü maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Həsən Həsənov, Delta@79mail.ru, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 15 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15190)
Hörmətli vergi əməkdaşları! 01.01.2017-ci il tarixində qüvvəyə minmiş Vergi Məcəlləsinin 16.1.11-6. və 16.1.11-7-ci maddələrinə görə, sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirən hüquqi və fiziki şəxslərə malların (işlərin, xidmətlərin) təqdim edilməsi ilə bağlı qaydada qaimə-faktura və ya elektron qaimə-faktura vermək vəzifəsi göstərilmişdir. Sual olunur ki, əgər AR NK 14 mart 2017-ci il tarixli “Elektron qaimə-fakturanın formasının, tətbiqi, uçotu və istifadəsi Qaydaları”na görə alıcıya elektron qaimə-faktura göndərilməmişdirsə, vergi ödəyicisinə qarşı Vergi Məcəlləsinin hansı maddəsinə görə maliyyə sanksiyası təqdim edilir?

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsində maliyyə sanksiyası səyyar vergi yoxlaması və operativ vergi nəzarəti zamanı vergi ödəyicisinin sahibliyində olan malların alışını təsdiq edən qaimə-faktura və ya elektron qaimə-faktura və ya elektron vergi hesab-fakturanın olmamasına tətbiq olunur, bilavasitə elektron qaimə-fakturanın təqdim olunmamasına Vergi Məcəlləsində məsuliyyət tədbiri nəzərdə tutulmamışdır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 58.8-ci maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 3    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Mübariz Abdullayev Akif, mubarizabdullayev@gmail.com (21.04.2017) (Oxunub: 19 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15189)
Salam. Elektron qaimə göndərilirsə, elektron faktura göndərilməsi mütləqdirmi? 195-dən bəzi əməkdaşlar bildirdilər ki, vacibdir, bəzi əməkdaşlar bildirdilər ki, 5 gün sonra avtomatik elektron qaimə elektron fakturaya çevirilir. Xahiş edirəm məlumat verəsiniz.

Bildiririk ki, elektron qaimə-faktura təyinatına görə malların hərəkətini (mədaxilini və məxaricini), işlərin görülməsi və xidmətlərin göstərilməsi faktını özündə əks edən, elektron vergi hesab-faktura isə ödənilmiş ƏDV-nin əvəzləşdirilməsinə əsas verən bir sənəddir.

Göründüyü kimi, qeyd olunan sənəd formaları müxtəlif mahiyyət daşıyır və onların qanunvericilikdə nəzərdə tutulan hallarda verilməsi labüddür.

Məlumat üçün bildiririk ki, sistemdə elektron qaimə-faktura tərtib olunduqdan 5 gün sonra təqdim edilmiş elektron qaimə-fakturaya əsasən ƏDV ödəyicisinin müdaxiləsi olmadan Vergilər Nazirliyinin proqram təminatı vasitəsilə avtomatik elektron vergi hesab-fakturası hazırlanaraq aidiyyəti üzrə təqdim olunacaqdır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 71-1-ci176-cı maddələri, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 14 mart 2017-ci il tarixli 89 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş Elektron qaimə-fakturanın tətbiqi, uçotu və istifadəsi Qaydaları”, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 28 sentyabr 2009-cu il tarixli 156 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Elektron vergi hesab-fakturalarının tətbiqi, uçotu və istifadə Qaydaları”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Aqşin İbrahimov Qara, akshin_ok@mail.ru, Ağcabədi (21.04.2017) (Oxunub: 13 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15188)
Salam. 2017-ci ildə gəlir vergisi necə tutulur?

Bildiririk ki, fiziki şəxs tərəfindən muzdlu işlə əlaqədar alınan gəlir əmək haqqı, bu işdən alınan hər hansı ödəmə və ya fayda, o cümlədən əvvəlki iş yerindən, yaxud gələcək muzdlu işdən alınan gəliri əhatə edir.

Muzdla işləyən fiziki şəxsin aylıq gəliri 2.500 manatadək olduqda 14 faiz, 2.500 manatdan çox olduqda isə 350 manat üstəgəl 2.500 manatdan çox olan məbləğin 25 faiz dərəcəsi ilə gəlir vergisi tutulur.

01.01.2017-ci il tarixdən qüvvədə olan qanunvericiliyə əsasən fiziki şəxsin əsas iş yerində (əmək kitabçasının olduğu yerdə) hər hansı muzdlu işlə əlaqədar əldə edilən aylıq gəliri 2.500 manatadək olduqda ölkə üzrə yaşayış minimumunun 1 misli məbləğində olan hissəsi, yəni 155 manat gəlir vergisindən azad edilir.

Əlavə olaraq xatırladırıq ki, muzdlu işdən gəlir əldə edən şəxslərin aylıq əmək haqlarından gəlir vergisi ilə yanaşı işəgötürən tərəfindən 3 faiz məbləğində Dövlət Sosial Müdafiə Fonduna məcburi sosial sığorta haqları, habelə həmkarlar ittifaqının üzvü olan işçilərin əmək haqqından bundan əlavə müəyyən edilmiş faizdə üzvlük haqları hesablanaraq tutulur.

Zərurət yarandıqda məcburi sosial sığorta ilə əlaqədar Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi yanında Dövlət Sosial Müdafiə Fonduna, həmkarlar ittifaqına ödənilməli olan üzvlük haqları barədə isə aidiyyəti üzrə müvafiq həmkarlar ittifaqı təşkilatına müraciət etməyiniz məqsədəuyğundur.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 98.1-ci, 101.1-ci102.1.6-cı maddələri, "Azərbaycan Respublikasında 2017-ci il üçün yaşayış minimumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 450-VQ nömrəli Qanunu, “Sosial sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikasının 18 fevral 1997-ci il tarixli 250-IQ nömrəli Qanununun 12-ci, 14-cü və 15-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Taleh, taleh-bedelov@mail.ru, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 17 dəfə, Orta qiymət: 3, ID: 15187)
Salam. Əvvəllər sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olan müəssisə sonradan ƏDV ödəyicisi kimi qeydiyyata alınarsa bu zaman əvvəllər əvəzləşdirmə hüququ almadığı malları satarkən ƏDV hesablanması necə olmalıdır?

Bildiririk ki, sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olduğu dövrdə alınan mallara görə vergi ödəyicisinin ƏDV-nin tətbiqi dövründə əvəzəlşdirmə alıması Vergi Məcəlləsində nəzərdə tutulmamışdır.

Həmin malların satışı isə ƏDV-nin vergitutma obyektini təşkil edir və müvafiq qaydada 18 faiz dərəcə ilə vergiyə cəlb olunur.

Əlavə olaraq qeyd edək ki, gömrükdə ödənilən ƏDV-nin məbləğinin geri qaytarılması vergi ödəyicisinin gömrük rəsmiləşdirilməsinin aparıldığı tarixdən əvvəlki tarixdə ƏDV qeydiyyatına dayandıqda mümkündür. Qeydiyyat keçmiş tarixlə aparıldıqda, vergi ödəyicisi qeydiyyatın qüvvəyə mindiyi tarixdən etibarən vergiyə cəlb edilən əməliyyatlar üzrə ƏDV ödəməlidir və vergi ödəyiciləri üçün müəyyən edilmiş qaydada vergi məbləğlərini əvəzləşdirmək hüququna malikdir. Müvafiq əməliyyatlar vergi ödəyicisi tərəfindən verilən birinci bəyannamədə əks etdirilməlidir. Bu əməliyyatlar bəyannamənin verildiyi ay ərzində baş vermiş əməliyyatlar sayılır. Bu halda vergi ödəyicisi bəyannamədə əks etdirilmiş əməliyyatlar üçün ƏDV üzrə elektron vergi hesab-fakturaları təqdim etmək hüququna malikdir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 159-cu maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 3

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Elsevən Səfərov Fərhad oğlu, e.seferov@expressbank.az, Bakı (21.04.2017) (Oxunub: 24 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 15186)
Salam. 1) Vergi Məcəlləsinə görə, şəhadətnamə-dublikatın qeydiyyatdan keçmə müddəti 10 (on) gündür. Əgər şəhadətnamə daxil olan gündən 10 (on) bitmə tarixi qeyri-iş gününə təsadüf edərsə, bank bu şəhadətnamələrin icrasını təmin etməlidirmi, yoxsa icra etmədən geri qaytarmalıdır?
2) Şəhadətnamə-dublikat elektron formada daxil olur. Konkret misallarla 04 aprel 2017 və 06 aprel 2017-ci ildə verilmə tarixli şəhadətnamələrin hesabın son açılma tarixləri nə vaxta müəyyən olunur? Təşəkkür edirəm.

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsində müəyyən edilən hər hansı müddətin axımı onun hesablanmasını şərtləndirən hüquqi hərəkətin və ya faktiki hadisənin həyata keçirildiyi sonrakı gündən başlanır.

Hər hansı müddət Vergi Məcəlləsində göstərilən dövrün sonuncu gününün axırında bitir. Bu Məcəllədə nəzərdə tutulan hər hansı müddət qeyri-iş gününə təsadüf edərsə, həmin müddət onun ardınca gələn ən yaxın növbəti iş gününə keçir.

Bu baxımdan da şəhadətnamə-dublikatın son icra edilmə günü qeyri-iş gününə təsadüf edərsə, növbəti iş günündə ona əsasən bank hesabı açıla bilər.

İkinci sualınızda qeyd olunan halda isə birinci şəhadətnamə-dublikat aprel ayının 14 daxil olmaqla, ikinci sualınızda isə 17 daxil olmaqla qüvvədədir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 68-ci maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Füzuli, fizi17@mail.ru (20.04.2017) (Oxunub: 97 dəfə, Orta qiymət: 3.67, ID: 15185)
Salam.Vergi Məcəlləsində edilən son dəyişikliyə əsasən, malların (işlərin, xidmətlərin) təqdim olunması ilə bağlı elektron qaimə-fakturanın yazılması nəzərdə tutulur. Bəzi şirkətlər mallarınt əqdim edilməsi zamanı cidii hesabat blankı olan qaimə-faktura yazmaqdan imtina edir və əsaslandırırlar ki, vergi orqanları bu qaimə-fakturanın elektron qaimə-faktura ilə əvəz olunduğunu qeyd edir. Lakin ciddi hesabat blankı olan qaimə fakturanın ləğvi üzrə Maliyyə Nazirliyitərəfindən heç bir göstəriş və ya qərar yoxdur. Ciddi hesabat blankları şirkətlərin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyəti zamanı tələb olunan ilkin mühasibat sənədlərdir. "Müəssisə v ətəşkilatların, habelə sahibkarlıqla məşğul olan fiziki şəxslərin iş xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq ciddi hesabat blanklarının tərtibi və tətbiqi Qaydaları"-a 14 mart 2014-cü il tarixli, 88 nömrəli Qərara əsasən dəyişikliklər və əlavələrlə təsdiq olunmuş son versiyada 1.1-1 Bu Qaydalarla müəyyən edilmiş tələblər elektron qaimə-fakturaya şamil edilmir http://www.taxes.gov.az/modul.php?name=qanun&news=800) və bununla da elektron qaimə-faktura ciddi hesabat blankı sayılmır. Elektron qaimə-fakturanınt ətbiqi, uçotu və istifadəsi QAYDALARI-ın elektron qaimə-fakturanın tərtib edilməsi bölümündə 2.2.4. əsas (qaimələr, qəbzlər, çeklər, müqavilələr, təhvil-təslim aktları, ödəniş sənədləri, malların alınması üçün vəkalətnaməvə s.) - qaimələr dedikdə hansı sənəd nəzərdə tutulur?
Xahiş edirəm bu məsələyə aydınlıq gətirəsiniz.

Bildiririk ki, sahibkarlıq fəaliyyəti məqsədləri üçün malların (işlərin, xidmətlərin) təqdim edilməsi zamanı ƏDV-nin məqsədləri üçün qeydiyyata alınmış və vergitutulan əməliyyatlarının həcmi ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) 200.000 manatdan artıq olan ticarət və (və ya) ictimai iaşə fəaliyyəti ilə məşğul olan vergi ödəyiciləri tərəfindən 2017-ciil 1 aprel tarixdən, bütün digər vergi ödəyiciləri tərəfindən isə 2018-ci il 1 yanvar tarixdən etibarən elektron qaimə-faktura təqdim edilməlidir.

            2018-ci ilin 1 yanvar tarixdən etibarən elektron-qaimə faktura təqdim etməli olan vergi ödəyiciləri tərəfindən həmin tarixədək Nazirlər Kabinetinin 27.08.2004-cü il tarixli 118 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Müəssisə və təşkilatların, habelə sahibkarlıqla məşğul olan fiziki şəxslərin iş xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq ciddi hesabat blanklarının tərtibi və tətbiqiQaydalarına uyğun olaraq uçot aparılmalı və kağız daşıyıcısında qaimə-fakturalar təqdim edilməlidir.

Elektron qaimə-faktura elektron formada hazırlanan və malları təqdim edən, işləri görən və xidmətləri göstərən şəxs tərəfindən fərdi sahibkarlara və hüquqi şəxslərə təqdim edilən ilkin uçot sənədidir. Elektron qaimə-fakturanın forması, tətbiqi, üçotu və istifadəsi Nazirlə Kabinetinin 14.03.2017-ci il tarixli 89 nömrəliElektron qaimə-fakturanın formasının, tətbiqi, uçotu və istifadəsi Qaydaları” ilə tənzilmələnir. Həmin qaydaların 2.2.4-cü bəndində eletron qaimə-fakturanın tərtib edilməsi üçün əsas olan sənədlər, məsələn qəbzlər, çeklər, təhvil-təslimaktları, qaimələr və s. nəzərdə tutulur.

Bax: Azərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində dəyişikliklər edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu”, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 28 sentyabr 2009-cu il tarixli 156 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Elektron vergi hesab-fakturalarının tətbiqi, uçotu və istifadə Qaydaları”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 3    Orta qiymət: 3.67

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram




Səhifəmizdə hər hansı səhv və ya qeyri-dəqiq məlumat gördükdə, həmin mətni seçib
Ctrl+Enter düymələrini sıxaraq bu barədə bizə məlumat verməyinizi xahiş edirik.

Mükafatlar və nailiyyətlər

Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi
2002 - 2016

* Diqqət! Elektron müraciətlərinizi (təklif, ərizə, şikayət) səhifəmizin "Onlayn müraciətlər" bölməsi vasitəsilə təqdim etməyiniz xahiş olunur.