Hörmətli vergi ödəyiciləri!

VERGİ BORCLARINIZIN SİLİNMƏSİ ÜÇÜN AMNİSTİYADAN YARARLANMAĞA TƏLƏSİN!

Fevral ayının güzəştlərinin bitməsinə
son 4 gün qaldı!

 


Axtar
az|рус|eng
Sual - Cavab
"Sual-cavab" bölmәsi vasitәsilә hәr bir kәs vergi sistemi ilә bağlı maraqlandığı mövzuda mövcud sualları ilә bizә müraciәt edә bilәr

Sual-Cavab bazası üzrə axtarış

Ən çox verilən suallar

SİZİN SUAL

Sizi maraqlandıran suallarla bağlı Vergilәr Nazirliyinin 195 Çağrı Mərkəzinə dә müraciәt edә bilәrsiniz

>
"Sual-cavab" bölməsi vasitəsilə siz artıq verilən cavabları 5 ballıq sistemlə qiymətləndirə bilərsiniz. Qiymətləndirmə 2 formada aparılır:
1. “Sual-cavab” bölməsində istənilən suala verilən cavabla tanış olub, həmin cavabı qiymətləndirə bilərsiniz.
2. “Sual-cavab” bölməsinə sual göndərən şəxsin e-mail ünvanına məktub göndərilir və o, sualına verilən cavabı qiymətləndirə bilər.
Suallar Vergi ödəyicilərinə xidmət və şəffaf vergi partnyorluğu departamenti tәrәfindәn cavablandırılmışdır
      
Ülvin Hüseynov Zahid, ulvin.huseynov2015@mail.ru, Bakı (25.02.2017) (Oxunub: 5 dəfə, ID: 14898)

Salam . Sualım bundan ibarətdir ki, mən Huseynov Ülvin Zahid oğlu Cəbrayıl rayonun Cocuq Mərcanlı kəndində anadan olmusam. Özüm də 2012-ci ildə Bakı Biznes Univesitetinin Vergi işinin təşkili fakültəsini bitirmişəm. 5 ildir ki, işsizəm. Hal-hazırda Cocuq Mərcanlı kəndimiz Cənab Prezidentimiz İlham Əliyevin səyləri nəticəsində və güclü ordumuzun sayəsində düşmən tapdağından azad olmuşdur. Bilmək istəyirəm ki, məni Vergilər Nazirliyi tərəfindən (imtahansız) həmin kənddə vergi muffətişi kimi təyinat verə bilərmi? Təşəkkürlər.

Bildiririk ki, eyni sorğunuz 21.02.2017-ci il  tarixdə cavablandırılmışdır.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Zahid Bağırov Gülhəsən, bagirov.zahid@mail.ru, Lənkəran şəhər (25.02.2017) (Oxunub: 4 dəfə, ID: 14897)
Sizin xidmətinizə ünvanladığım 2 sualım (İD-14734-09.02.2017), (İD-14523-13.01.2017), saylı cavabınızla cavablandırılıb. Çox sağ olun. Amma mənim bagirov.zahid@mail.ru emailimə hec bir xəbərdarlıq gəlməyib.

Bildiririk ki, daxil olan sualların cavabları saytın müvafiq bölməsində yerləşdirilərkən müraciət etmiş şəxlərlə bildiriş xarakterli məlumat avtomatik olaraq gedir və bununla əlaqədar yaranmış texniki problemin səbəbinin məhz Sizin ünvanda olması ehtimal olunur. Səbəb müxtəlif ola bilər, misal olaraq, e-meyliniz göndərilən bildirişi “tanımadığı” üçün bloklaya və ya “spam” qovluğuna yönəldə bilər.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Abdalov Ramiz Əziz, ayan.aliyeva.88.90@mail.ru, Ağstafa şəhəri (25.02.2017) (Oxunub: 3 dəfə, ID: 14896)
Sizdən xahiş edirik bizə bildirəsiniz, Gürcüstan şirkətinin sifarişi ilə tərəfimizdən yüklərin Bakı səhərindən Tiflis şəhərinə daşıdıqda bizim müəssisənin göstərəcəyi beynəlxalq yük daşımaları xidməti (Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2009-cu il 17 sentyabr tarixli, 142 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Avtomobil nəqliyyatı ilə yüklərin daşınması” qaydalarının 2.1.2 maddəsinə əsasən) VM-nin 165.1.4 maddəsinə əsasən ƏDV-yə (0) dərəcə ilə cəlb olunurmu?

Bildiririk ki, vergitutma məqsədləri üçün beynəlxalq daşıma dedikdə yüklərin və sərnişinlərin Azərbaycan Respublikası ilə (Azərbaycan Respublikasının sərhədlərindən) digər dövlətlərdəki məntəqə arasında daşınma sayılır.

Bu baxımdan da yalnız Azərbaycan Respublikasının sərhəddindən Tbilisi şəhərinədək olan daşıma xidməti sıfır (0) faiz dərəcə ilə, respublika ərazisində həyata keçirilən daşıma isə ümumi qaydada, 18% tətbiq etməklə ƏDV-yə cəlb olunmalıdır.

Əlavə olaraq xatırladırıq ki, vergi qanunvericiliyi aktları ilə digər sahə qanunvericilik aktları arasında vergitutma və vergi nəzarəti məsələləri üzrə ziddiyyət yarandıqda vergi qanunvericiliyinin aktları tətbiq edilir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 2.3-cü, 13.2.33-cü, 159.2-ci165.1.4-cü maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Maq, Maq_89@mail.ru (25.02.2017) (Oxunub: 4 dəfə, ID: 14895)
3.3. Bu Qanunun 3.5-ci maddəsinin müddəaları nəzərə alınmaqla, ƏDV məqsədləri üçün qeydiyyata alınmış vergi ödəyiciləri və vergi tutulan əməliyyatlarının həcmi ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) iki yüz min manatdan artıq olan ticarət və (və ya) ictimai iaşə fəaliyyəti ilə məşğul olan vergi ödəyiciləri tərəfindən təqvim ayı ərzində ümumi məbləği otuz min manatdan, digər vergi ödəyiciləri tərəfindən isə təqvim ayı ərzində ümumi məbləği on beş min manatdan artıq olan hesablaşmalar üzrə ödənişlər yalnız nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir. Xahiş edirəm 2 misala aydınlıq gətirərdiniz:
1. Digər vergi ödəyicisi təqvim ayı üzrə 10.000 AZN həcmində avadanlığı nağd şəkildə almaq hüququna malikdirmi? Yəni qanunun 3.5-ci maddəsinin müddəları nəzərə alınmaqla dedikdə, nağd vəsaitin yalnız bu müddəada qeyd edilən üzrə xərclənə biləcəyi nəzərdə tutulur, yoxsa onların nağd alınması üçün məhdudiyyətin olmaması kimi başa düşülməli?
2. Yəni ilk sualı tam aydın başa düşmək üçün, Digər vergi ödəyicisi təqvim ayı üzrə vergi ödəyicisi olmayan fiziki şəxsdən 60.000 AZN məbləğində kənd təsərrüfatı məhsulunu nağd vəsait hesabına ala bilərmi? (15.000 AZN məhdudiyyət qeyd edilsə də, 3.5-cü maddəsi üzrə istisna hal kimi)

Bildiririk ki, “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 3.3-cü maddəsi nağd qaydada aparıla biləcək hesablaşmaların həddini müəyyən edirək Qanunun 3.5-ci maddəsində göstərilən hesablaşmaları istisna edir.

Belə ki, Qanunun 3.3-cü maddəsinin tələblərinə baxmayaraq həmin Qanunun 3.5-ci maddəsində qeyd olunan hesablaşmalar hər hansı məhdudiyyət qoyulmadan nağd qaydada aparıla bilər.

 Misal olaraq, vergi ödəyicisi olmayan şəxslərdən 20.000 manat metal qırıntılarını qəbul edən və digər məqsədlər üçün 30.000 manat nağd qaydada xərcləyən ƏDV ödəyicisi Qanunun tələblərini pozmuş hesab edilmir.

Müvafiq olaraq birinci misalınızda avadanlığın, ikinci misalda isə kənd təsərrüfatı məhsullarının bu məhsulların vergi ödəyicisi olmayan istehsalçılarından nağd vəsait hesabına alınması Qanunun tələblərinə uyğundur.

Bax: “Nağdsız hesablaşmalar haqqındaAzərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 461-VQ nömrəli Qanununun 3.3-cü və 3.5-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Ramin İbrahimov Əbülfəz, ibrahimovramin.new@gmail.com, Bakı (25.02.2017) (Oxunub: 4 dəfə, ID: 14894)
Salam. “Sual-cavab” hissədə turagentlərə odəmələrə cavab olaraq bildirilir ki, istənilən odəniş nağd ola bilməz (Qanunda da var). Bu absurddur. Əgər ümumən 15.000 Azn-lik limit qoyulubsa, əsas şərt kimi bunun qəbul edilməsi düzgündur. Aylıq 15.000 Azn nağd əməliyyatı aşa bilməriksə, nə üçün hətta bu məbləğədək olan odəniş də nağd ola bilməz? Belə çıxır ki, alıcı pulu banka köcürməli, sonra biz onun 15.000 və ya az hissəsini 1% ödəməklə çıxarıb müəyyən xərclərə sərf edə bilərik. Amma hansısa alıcıdan 50 Azn nağd götürə bilmərik. Azərbaycan reallıqlarında hər xırda odənişin qeyri-nağd olması şərtinin qanunda qeydi səhvdir. Umumiyyətlə insan huquqlarının pozulmasıdır. Vergi qeydiyyatı olmayan hər hansı fiziki şəxsə göstəriş verməliyik ki, nağd olmaz. Xahiş edirəm, məsələ ciddi araşdırılsın və düzəliş edilsin. Təşəkkür.

Bildiririk ki, Qanunun məqsədi Azərbaycan Respublikası ərazisində mülki dövriyyənin iştirakçıları arasında aparılan əməliyyatların və hesablaşmaların şəffaflığını, istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsini təmin etmək, nağd pul hesablaşmalarının nağdsız hesablaşmalarla əvəzlənməsini stimullaşdırmaq, bank sisteminin inkişafını sürətləndirməkdir və təbii ki, Qanunun müddəaları da bu məqsədə xidmət edir.

Əlavə olaraq nəzərinizə çatdırırıq ki, aviabiletlərə görə turagentlərə edilən ödənişlər nağd qaydada aparıla bilər.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Hacıyev Orxan Famil oğlu, hajiyevo@gmail.com (25.02.2017) (Oxunub: 2 dəfə, ID: 14893)
Salam, hörmətli vergi xidməti əməkdaşları. Sualım mənfəət vergisi ödəyicisi olan hüquqi şəxslərin gəlirindən çıxılan xərclər haqqındadır. Qeyd etdiyim hüquqi şəxs fəaliyyət göstərdiyi təsərrüfat obyektini icarəyə götürür və icarə müqaviləsinin şərtlərinə əsasən kommunal xərclər (işıq, qaz, telefon və s.) icarədar, yəni hüquqi şəxs tərəfindən ödənilməlidir. Təsərrufat obyekti fiziki şəxsin adına olduğundan, elektrik enerjisi, qaz və s. üçün abunə kodları onun adına rəsmiləşdirilmişdir. Nəticə olaraq ödənişlər üçün hesab-fakturalar məhz həmin fiziki şəxsin adına təqdim edilir, ödəniş isə obyekti icarəyə götürən hüquqi şəxs tərəfindən ödənilir. Sual: Belə olan halda digər şəxsin adına verilmiş hesab-faktura əsasında edilən ödənişi (xərci) hüquqi şəxsin gəlirindən çıxılmasına (mənfəətin azaldılmasına) hər hansı bir məhdudiyyət nəzərdə tutulurmu? Yəni həmin xərcləri hüquqi şəxs gəlirindən çıxa bilərmi?

Bildiririk ki, vergi ödəyicisi vergi tutulan gəlirin (mənfəətin) dəqiq əks etdirilməsi üçün sənədləşdirilmiş məlumat əsasında gəlirlərinin və xərclərinin vaxtlı-vaxtında dəqiq uçotunu aparmağa, tətbiq edilən uçot metodundan asılı olaraq gəlirlərini və xərclərini onların əldə edildiyi və ya çəkildiyi müvafiq hesabat dövrlərinə aid etməyə borcludur. Vergi ödəyicisinin istifadə etdiyi uçot metodunda xərclərin və daxilolmaların müddətləri və uçotu qaydasına dair bütün tələblər nəzərə alınmalıdır.

Kassa metodu ilə uçot aparan vergi ödəyicisi gəliri əldə edəndə və ya gəlir onun sərəncamına veriləndə, bu gəliri nəzərə almalı və gəlirdən öz xərclərini yalnız bu xərcləri çəkdiyi zaman çıxmalıdır, hesablama metodu ilə uçot aparan vergi ödəyicisi gəlir əldə edilməsinin və xərc çəkilməsinin faktiki vaxtından asılı olmayaraq gəlirini və xərcini müvafiq surətdə gəlir almaq hüququnun əldə edildiyi və ya xərcin çəkilməsi barədə öhdəliyin yarandığı vaxt nəzərə almalıdır.

Göründüyü kimi, hər iki metodun tələbi vergi ödəyicisinə məxsus olan və sənədləşdirilmiş xərclərin gəlirən çıxılmasıdır. Sənədləşdirilməsi digər şəxsin adına olan təsərrüfat obyektinə görə ödənilən xərclərin gəlirlərdən çıxılması isə vergi qanunvericiliyinin tələblərinə uyğun deyildir.

Əlavə olaraq bildiririk ki, sözügedən xərclərin gərlidən çıxılması üçün icarədar kommunal xidmətlərini yerinə yetirən şəxslərlə öz adından müvafiq müqavilələri bağlamalı və təqdim edilən sənədlərdə də xidmətlərin alıcısı kimi məhz icarəyə götürən hüquqi şəxs olmalıdır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 130-cu-136-cı maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Vüqar Qədirov Adil oğlu, v.gadirov@yahoo.com, Bakı şəhəri (25.02.2017) (Oxunub: 1 dəfə, ID: 14892)
Salam. 1. Biri vergi ödəyicisi olmayan (VÖEN-siz) iki fiziki şəxs arasında bağlanılmış müqavilə (daşınmaz əmlak üzrə) notarial qaydada təsdiq edilməlidirmi?
2. Hər ikisi vergi ödəyicisi olan iki fiziki şəxs arasında bağlanılmış müqavilə (daşınmaz əmlak üzrə) notarial qaydada təsdiq edilməlidirmi?
3. Vergi ödəyicisi olmayan fiziki şəxs və hüquqi şəxs arasında bağlanılmış müqavilə (daşınmaz əmlak üzrə) notarial qaydada təsdiq edilməlidirmi?
4. İki hüquqi şəxs arasında bağlanılmış müqavilə (daşınmaz əmlak üzrə) notarial qaydada təsdiq edilməlidirmi?
5. Yuxarıda qeyd edilən hallar üzrə müqavilə notariusda təsdiq edilməyərək üçüncü tərəfə (hər hansı təşkilat, dövlət qurumu və s.) təqdim edildiyi halda onun hüquqi qüvvəsi varmı və bu müqavilə üzrə aparılan ödənişlər vergiyə cəlb edilirmi? Suallarımı cavablandırdığınıza görə əvvəlcədən təşəkkür edirəm.

Bildiririk ki, Mülki Məcəllənin 139-1-ci maddəsinə əsasən daşınmaz əmlak üzərində hüquqların əmələ gəlməsinin, başqasına keçməsinin, məhdudlaşdırılmasının (yüklülüyünün) və xitam verilməsinin dövlət qeydiyyatı üçün əsas o cümlədən də daşınmaz əmlak barəsində notariat qaydasında təsdiq edilmiş müqavilələr hesab olunur.

Mülki Məcəllənin 144-1-ci maddəsinə əsasən daşınmaz əmlakın dövlət reyestri obyektlərinə dair sərəncam verilməsi haqqında müqavilələr notariat qaydasında təsdiqlənməlidir. Təsdiqləmə zamanı notarius və ya qanunla müəyyən edilmiş hallarda bu cür notarial hərəkəti etməyə hüququ çatan digər vəzifəli şəxslər əşyaya dair sərəncam verən tərəfin sərəncam hüququnu və müqavilənin qanunauyğunluğunu yoxlamalıdır. Onlar təsdiqlədikləri müqavilənin yanlışlığı üçün məsuliyyət daşıyır.

Mülki Məcəllənin 146-1-cı maddəsinə əsasən daşınmaz əmlaka sahiblik və istifadə hüququ onun barəsində əqdin notariat qaydasında təsdiq edildiyi andan əmələ gəlir.

Göründüyü kimi, daşınmaz əmlaka hüquqlar müqavilə notarius tərəfindən təsdiqləndikdə və dövlət reyestrində müvafiq qeydlər aparılmaqla hüquqi qüvvəyə minir.

Onu da xatırladaq ki, daşınmaz əmlak (torpaq sahələri, yaşayış və qeyri-yaşayış sahələri) Vergi Məcəlləsinin müddəalarına uyğun olaraq alqı-satqı müqaviləsini təsdiqləyən notarius tərəfindən sadələşdirilmiş vergiyə cəlb olunmalıdır.

Bununla belə qeyd olunmalıdır ki, vergi inzibatçılığında vergilərin vaxtında və tam həcmdə dövlət büdcəsinə alınmasını təmin edən çevik vergi nəzarətinin həyata keçirilməsi məqsədilə təsərrüfat subyektlərinin (obyektlərinin) uçotu icarə müqavilələrinin notarial qaydada təsdiqi tələb edilmədən aparıla bilər.

Bax: Mülki Məcəllənin 139-1-ci, 146-cı393-cü maddələri, Vergi Məcəlləsinin 218.4-cı maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Ayşa Kərimova, aysha_kerimova@mail.ru (25.02.2017) (Oxunub: 3 dəfə, ID: 14891)
Salam. Xaricdən alınan çap məhsulu Azərbaycan ərazisində təmənnasız yayıldığı halda, sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi kimi qeydiyyatdan keçmiş şirkətin vergi öhdəlikləri yaranırmı?

Bildiririk ki, hesabat dövrü ərzində vergi ödəyicisi tərəfindən  təqdim edilmiş mallara (işlərə, xidmətlərə) və əmlaka görə əldə edilmiş ümumi hasilatın, habelə satışdankənar gəlirlərin həcmi vergitutma obyektidir.

Vergi ödəyicisi tərəfindən təmənnasız olaraq çap məhsullarının yayılması bu baxımdan vergitutma obyektini yaratmır.

Bununla yanaşı vergi ödəyicisinin vergi üstünlüyü əldə etmək məqsədi ilə əməliyyatlar apardığı aşkar edildiyi halda aparılan belə əməliyyatlara görə ödənilməli olan verginin 50 faizi məbləğində maliyyə sanksiyasının tətbiq edilməsi vergi orqanlarının hüquqlarına aid edilmişdir.   

Bax: 13.2.69-cu, 13.2.70-ci, 23.1.6-1-ci219.1-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


İsmayılov (25.02.2017) (Oxunub: 0 dəfə, ID: 14890)
Salam. Mən müxtəlif müəssisələrə (müqavilə bağlamaqla) nəqliyyat xidməti göstərmək istəyirəm. Nəqliyyat xidməti dedikdə müştərim olan müəssisələr üçün yüksək səviyyəli, rahat və komfortlu minik avtomobili ilə sərnişin daşınması nəzərdə tutulur. Yəni mən müştərimin işçisini, qonağını və s. sərnişin kimi lazım olan təyinat yerinə daşıyacağam. Bununla müştərimin taksi üçün ehtiyaclarını qarşılayacaq və müəssisələrə daha təhlükəsiz və yüksək komfortlu xidmət göstərəcəyəm. Müştərim olan müəssisənin sərnişinlərini (işçilər, qonaqlar və s.) öz şəxsi mülkiyyətimdə olan minik avtomobili ilə daşıyacam və bu zaman avtomobili şəxsən özüm idarə edəcəyəm. Göstərdiyim sərnişindaşıma xidməti müqabilində müştərilərimdən hər ay yerinə yetirilmiş gedişlərə əsaslanaraq hesablanan haqq alacağam. Bu haqq həm faktiki göstərilmiş xidmətlərə görə hesablanan dəyişkən məbləğ ola bilər, həm də bəzən sabit aylıq məbləğ kimi razılaşdırıla bilər. Həmçinin bu cür xidmət haqqına yanacaq xərclərinin müştəri tərəfindən ödənilməsi də daxil edilə bilər. Mən belə düşünürəm ki, mənim göstərdiyim sərnişindaşıma fəaliyyəti Vergi Məcəlləsinin 218.4.1-ci maddəsinin şərtlərinə uyğun olaraq sadələşdirilmiş vergiyə cəlb ediləcəkdir. Mənim ödəməli olduğum sadələşdirilmiş vergi isə Vergi Məcəlləsinin 220.5-ci maddəsindəki cədvələ uyğun olaraq sərnişin daşınması (taksi istisna olmaqla) üçün avtomobilin hər oturacaq yerinin sayına görə müəyyən edilən aylıq vergi məbləğinə Vergi Məcəlləsinin 220.6-cı maddəsindəki müvafiq əmsallar tətbiq olunmaqla hesablanacaqdır. Sadələşdmiş vergini dövlət büdcəsinə ödədikdən sonra mən Vergi Məcəlləsinin 221.4.7-ci maddəsində göstərilən qaydada “Fərqlənmə nişanı” alacağam. Bundan sonra sərnişindaşıma xidmətinin heç bir maneə olmadan göstərə bilərəm. Xahiş edirəm təsdiq edəsiniz â– mən qanunvericiliyin tələblərini doğru təsvir etmişəmmi? Həmçinin, zəhmət olmasa, bildirin â– mən sərnişindaşıma xidmətləri göstərdiyim üçün vergidə qeydiyyatdan keçib VÖEN almalıyammı? Çox sağ olun!

Bildiririk ki, müəyyən haqq müqabilində sərnişin daşıma xidmətinin həyata keçirilməsi sahibkarlıq fəaliyyəti hesab edilir və fiziki şəxs kimi sahibkarlıq fəaliyyətinə başladığınız günədək yaşayış yeri üzrə vergi orqanına müraciət edərək vergi uçotuna alınmalısı və VÖEN əldə etməlisiniz.

Xatırladırıq ki, vergi uçotuna alınma kağız daşıyıcısında “Fiziki şəxsin vergi uçotu haqqında ərizə” və ona əlavə olunmuş şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin (Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları üçün şəxsiyyət vəsiqəsi) surətinə əsasən həyata keçirilir. Kağız daşıyıcısında müraciət şəxsən və ya səlahiyyətli nümayəndə (notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə ilə) vasitəsi ilə vergi orqanına gəlməklə və ya poçt vasitəsi ilə edilir.

Vergi orqanına gəlmədən elektron qaydada da vergi uçotuna alına bilərsiniz. Elektron qeydiyyat gücləndirilmiş elektron imza (o cümlədən “Asan imza”) əsasında İnternet Vergi İdarəsi portalı (www.e-taxes.gov.az) vasitəsi ilə aparılır.

Vergi öhdəliklərinə gəldikdə isə, respublika daxilində sərnişin və yük daşımalarını həyata keçirən şəxs vergi orqanında vergi uçotuna dayandıqdan sonra nəqliyyat vasitəsi üçün Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi, Bakı şəhərinin inzibati ərazisində avtomobil nəqliyyatı ilə müntəzəm şəhərdaxili sərnişindaşıma və taksi minik avtomobilləri ilə sərnişindaşıma həyata keçirildikdə isə Bakı Nəqliyyat Agentliyindən təqvim ayının sonunadək öz istəyinə uyğun olaraq növbəti ay, rüb, yarım il və ya il üçün ciddi hesabat blankı olan «Fərqlənmə nişanı» almalıdır.

Verginin məbləği isə, müraciətinidə də qeyd etdiyiniz Vergi Məcəlləsinin 220.5-ci və 220.6-cı maddələrinə uyğun olaraq müəyyən ediləcəkdir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.37-ci, 33.4-cü, 34.1-cü, 34.2-ci, 218.4.1-ci, 220.5-ci, 220.6-cı221.4.7-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Fariz Axundov, fakhundov71@gmail.com (25.02.2017) (Oxunub: 0 dəfə, ID: 14889)
Salam. Vergi Məcəlləsinin 16.1.11-6-ci maddəsinə əsasən:" sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirən hüquqi və fiziki şəxslərə malların (işlərin, xidmətlərin) təqdim edilməsi ilə bağlı bu Məcəllədə nəzərdə tutulmuş qaydada qaimə-faktura və ya elektron qaimə-faktura vermək" vergi ödəyicisinin vəzifələrinə aid edilmişdir. Bununla əlaqədar ciddi hesabat blankı qaimə-faktura ilə bir necə suallarım var:
1. İşlərin, xidmətlərin təqdim edilməsilə əlaqədar qaimə-faktura təqdim edilməsi lazımdırmı? İndiyədək belə əməliyyatlar işlərin, xidmətlərin təhvil-təslim akt ılə rəsmiləşirdir, ciddi hesabat blankı qaimə-faktura isə əsasən malların alış-verişinə aid idi.
2. Hüquqi şəxs işıq, su qaz, telefon, internet pulu və digər kommunal, mühafizə və sair xərcləri ödəyəndə qaimə-faktura tələb etməlidirmi?
Əgər xidmət göstərən təşkilat qaimə-faktura vermir, onda nə etmək lazımdır?
3. Belə xidmətlər üzrə qaimə-faktura olmasa, mənfəət (gəlir) vergisinin məqsədləri üçün xərc kimi nəzərə alınırmı?
4. Ümümiyyətlə, Vergi Məcələsinin 16-cı maddəsində nəzərdə tutulmuş qaimə-fakturanın tədbiqi ƏDV-nin məqsədləri üçün qeydiyyata alınmış və vergi tutulan əməliyyatlarının həcmi ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) 200.000 manatdan artıq olan ticarət və (və ya) ictimai iaşə fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslər tərəfindən sahibkarlıq fəaliyyəti ilə əlaqədar təqdim edilmiş (yola salınmış) mallara, görülmüş işlərə və göstərilmiş xidmətlərə görə 2017-ci il 1 aprel tarixdən, bütün digər vergi ödəyiciləri tərəfindən 2018-ci il 1 yanvar tarixindən nəzərdə tutulub, yoxsa 2017-ci ilin əvvəlindən? Suallarım elektron qaimə-faktura ilə yox, yalnız ciddi hesabat blankı qaimə-fakturalara aiddir. Təşəkkür edirəm.

1 4. Cavab: Bildiririk ki, ciddi hesabat blankları, o cümlədən də qaimə-fakturalar təşkilati-hüquqi formasından asılı olmayaraq, təşkilatların və fərdi sahibkarların maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətində əmtəə-pul dövriyyəsini əks etdirən, forma və rekvizitləri müəyyən olunmuş qaydada təsdiq edilən, xüsusi seriya və nömrəsi olan ilkin uçot sənədidir. 

Azərbaycan Respublikası ərazisində fəaliyyət göstərən təşkilatların və fərdi sahibkarların iş xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq ciddi hesabat blanklarının forma və rekvizitləri qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş hallar istisna olmaqla Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi tərəfindən təsdiq edilir.

Qaimə-fakturanın forması Maliyyə Nazirliyinin Kollegiyasının qərarı ilə 04 aprel 2016-cı il tarixdə təsdiq olunaraq tətbiq olunur.

Bax: Nazirlər Kabinetinin 27 avqust 2004-cü il tarixli 118 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş «Müəssisə və təşkilatların, habelə sahibkarlıqla məşğul olan fiziki şəxslərin iş xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq ciddi hesabat blanklarının tərtibi və tətbiqi Qaydaları», Maliyyə Nazirliyinin Kollegiyasının  “Ciddi hesabat blanklarının forma və rekvizitlərinin təsdiq edilməsi haqqında” 04 aprel 2016-cı il tarixli Q-09 ¹–li Qərarı.

2 və 3. Cavab: Bildiririk ki, sorğunuzda qeyd olunan xidmət haqlarının poçt və ya bank vasitəsilə, habelə ödəniş terminalları və pos-terminal vasitəsilə ödənilməsi zamanı əldə olunan qəbzlər vergi ödəyicisinin çəkilən xərclərini təsdiq edən sənəd hesab edilir.

Bunlarla yanaşı vergi ödəyiciləri tərəfindən digər vergi ödəyicisinin göstərdiyi xidmətlərə görə ödənilən xidmət haqları yalnız bank hesabından köçürmə yolu ilə nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir.

Şəkilmiş xərcləri təsdiqləyən heç bir sənədin olmaması həmin xərclərin gəlirdən çıxılmasına imkan vermir.

Tərəflər arasında yaranan mübahisələr bağlanmış müqaviləyə əsasən razılaşma və ya məhkəmə qaydasında həll oluna bilər.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 109.8-ci130-cu maddələri, “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 461-VQ nömrəliQanununun 3.1.1-ci və 3.2-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Çingiz Ağayev Əmiraslan, akchinqiz@gmail.com (25.02.2017) (Oxunub: 1 dəfə, ID: 14888)
Hüquqi şəxs öz təsisçisindən 2016-cı il tarixdə borc müqaviləsinə əsasən nağd formada borc almışdır. Cari ildə, yəni 2017-ci ildə bu borc qaytarılmalıdır. Borca görə faiz hesablanmır. Təsisçi isə vergi ödəyicisi olmayan rezident fiziki şəxsdir. Bu borcun hüquqi şəxs tərəfindən geri qaytarılması zamanı AR Vergi Məcəlləsinin hansı müddəalarına əməl olunmalıdır? Aşağıdakı bir neçə daha xırdalayıcı sualları da diqqətinizə çatdırıram:
1) Hüquqi şəxs köçürmə ilə öz təsisçisinə ondan aldığı borcu qaytarmaqda bir problem yoxdur ki?
2) Həmin təsisçinin öz bank hesabından həmin köçürülən pulun nağdlaşdırılmasında hansı vergi öhdəliyi yaranır?
3) Bu borc nağd formada, hüquqi şəxsin bank hesablaşma hesabından çıxarılıb borc verənə verilə bilərmi? Hansı vergi öhdəlikləri və məhdudiyyətləri yaranır?
4) Yeni dəyişikliklərə əsasən artıq fiziki şəxs tərəfindən (təsisçi) təsisçisi olduğu müəssisəyə borc ancaq nağdsız şəkildə verilməlidirmi?

1. Cavab: Bildiririk ki, borc müqaviləsinə görə, şirkət pul vəsaitlərinə mülkiyyət hüququnu təsisçiyə (təsisçilərə) keçirməyi öhdəsinə götürdüyü, təsisçi (təsisçilər) isə aldıqları pul vəsaitini şirkətə qaytardığı halda belə əməliyyatlar vergiyə cəlb edilən əməliyyatlar hesab edilmir.

Bax: Mülki Məcəlləsinin 739.1-ci maddəsi, Vergi Məcəlləsinin 96.1-ci104.1-ci maddələri.

2. Cavab: Bildiririk ki, hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar tərəfindən pul vəsaitlərinin nağd qaydada bank hesablarından çıxarılmasına görə 1 faiz dərəcəsi ilə sadələşdirilmiş vergi hesablanır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 220.12-ci maddəsi.

3 və 4. Cavab: Bildiririk ki, hüquqi şəxs tərəfindən vergi ödəyicisi kimi vergi orqanlarında uçotda olmayan təsisçi fiziki şəxslərə qaytarılan faizsiz borc pul vəsaiti “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 3.3-cü maddəsində qeyd edilən hədlər daxilində nağd qaydada həyata keçirilə bilər. Qanunun 3.4.6-cı maddəsinə əsasən müəssisə tərəfindən vergi ödəyicisi kimi vergi orqanlarında qeydiyyatda olan təsisçiyə faizsiz pul vəsaitlərinin verilməsi və qaytarılması üzrə hesablaşmalar yalnız nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir.

Təsisçilərə dividendlərin və icarəyə verənlərə icarə haqqlarının ödənilməsi təsisçinin və icarəyə verənin vergi orqanında uçotda olub-olmamasından asılı olmayaraq Qanunun 3.3-cü maddəsində qeyd edilən hədlər daxilində nağd qaydada həyata keçirilə bilər.

Vergi ödəyicisi olmayan təsisçi tərəfindən təsiçisi olduğu hüquqi şəxsə borcun verilməsi üzrə hesablaşmalar nağd qaydada həyata keçirilə bilər. 

Bax: “Nağdsız hesablaşmalar haqqındaAzərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 461-VQ nömrəli Qanunu.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Şəhla Həsənova Ramazan, shehla.hesenova.71@mail.ru, Bakı (24.02.2017) (Oxunub: 51 dəfə, ID: 14887)
Müəllimlərin maaş hesblanmasında vergilərə neçə çıxılır: 136 yoxsa 150 manat, yəni hesablama aparanda?

Bildiririk ki, 01.01.2017-ci il tarixdən qüvvədə olan qanunvericiliyə əsasən fiziki şəxsin əsas iş yerində (əmək kitabçasının olduğu yerdə) hər hansı muzdlu işlə əlaqədar əldə edilən aylıq gəliri 2500 manatadək olduqda ölkə üzrə yaşayış minimumunun 1 misli məbləğində olan hissəsi, yəni 155 manat gəlir vergisindən azad edilir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 102.1.6-cı maddəsi, "Azərbaycan Respublikasında 2017-ci il üçün yaşayış minimumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 450-VQ nömrəli Qanunu.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Abdullayev Fəxrəddin Hüseyn oğlu, fexreddin.abdullayev63@mail.ru, Bakı (24.02.2017) (Oxunub: 31 dəfə, ID: 14886)
Mən bilmək istəyərdim xidmət ilinə görə verilən puldan sığorta üçün bir də müdafiə məsələləri üçün 3% vergi tutulur ya tutulmur. (1. Hüquq mühafizə işçiləri üçün. 2. Mülkü işçilər üçün).

Bildiririk ki, “Sosial sığorta haqqıda” Azərbaycan Respublikası Qanununun 14-cü maddəsinə əsasən Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin qərarı, Azərbaycan Respublikası prezidentinin fərman və sərəncamları ilə vəzifəyə təyin olunan şəxslər; Azərbaycan Respublikasında fəaliyyət göstərən və ya xarici ölkədə Azərbaycan Respublikasına məxsus bütün idarə, müəssisə və təşkilatlarda əmək müqaviləsi (kontraktı) ilə işləyən Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları və vətəndaşlığı olmayan şəxslər; Azərbaycan Respublikası mənbələrindən əmək ödənişi və məcburi dövlət sosial sığorta haqqına cəlb olunan digər gəlirləri əldə edən əcnəbilər, seçkili ödənişli vəzifələrdə işləyənlər, hərbi qulluqçular və xüsusi rütbəli şəxslər (müddətli həqiqi hərbi xidmət hərbi qulluqçuları istisna olmaqla); prokurorlar, prokurorun müavinləri və köməkçiləri, prokurorluğun müstəntiqləri vergi orqanlarının işçiləri; vəkillər kollegiyasının üzvləri; fərdi qaydada sahibkarlıq və əmək fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxslər; dövlətlərarası sazişlərə uyğun olaraq əcnəbilər məcburi dövlət sosial sığortası ilə əhatə olunurlar.

Məcburi sosial sığorta haqlarının hesablanması ilə bağlı daha ətraflı məlumatın əldə olunması üçün aidiyyəti üzrə Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi yanında Dövlət Sosial Müdafiə Fonduna müraciət etməyinizi tövsiyə edirik.

Bax: “Sosial sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikasının 18 fevral 1997-ci il tarixli 250-IQ nömrəli Qanununun 14-cü maddəsi, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 24 iyun 2016-cı il tarixli 976 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi yanında Dövlət Sosial Müdafiə Fondu haqqında Əsasnamə”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Ağaxanlı Gülər Faiq, gagaxanli@mail.ru, Sumqayıt (24.02.2017) (Oxunub: 31 dəfə, ID: 14885)
Vəfat etmiş vergi uçotunda olan fiziki şəxslərin vergi borcları hansı əsas və ya qaydalarla silinir? Əvvəlcədən minnətdarlığımızı bildiririk.

Bildiririk ki,  vəfat etmiş fiziki şəxsin vergi öhdəliklərini onun varisi (varisləri) miras qalan əmlakın dəyəri hüdudlarında və mirasın alındığı tarixdəki payına mütənasib şəkildə ödəyirlər.

Vəfat etmiş şəxsin varisi (varisləri) olmadıqda və ya varisi (varisləri) tərəfindən miras qəbul edilməməsinə dair notariat kontorlarından və vəfat etmiş şəxsin varisindən (varislərindən) alınmış rəsmi məlumat olduqda vergi borclarının silinməsi vergi orqanında yaradılmış Komissiyayanın qərarı əsasında həyata keçirilir.

Vəfat etmiş şəxsin varisi (varisləri) olduqda və onun əmlakı varisə (varislərə) keçdikdə vəfat etmiş şəxsin vergiləri üzrə borcları vərəsəlik  əmlakının dəyəri hədlərində ödənilir. Qeyd edilən halda vəfat etmiş şəxslərin vergi borcları vərəsəlik əmlakının qəbul edildiyi tarixdəki dəyərinə uyğun olaraq onun əmlakını vərəsəlik qaydasında qəbul etmiş şəxslərdən yazılı qaydada tələb edilməlidir. Vərəsəlik əmlakını qəbul etmiş şəxs vəfat etmiş şəxsin vergi öhdəliklərini yerinə yetirməkdən imtina etdikdə, vergi qanunvericiliyi ilə müəyyən edilmiş qaydada əmlakın siyahıya alınması həyata keçirilir və məhkəməyə müraciət edilir.

 Eyni zamanda, vəfat etmiş şəxsin büdcəyə olan borcları silindikdən sonra, onun varisi müəyyən edilərsə vergi ödəyicisinin borcları bərpa edilir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 81-ci maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Sərdar Məmmədov, m-İnterfin@mail.ru, Bakı (24.02.2017) (Oxunub: 29 dəfə, ID: 14884)
Lombardlar tərəfindən göstərilən xidmətlər nağd qaydada həyata keçirilə bilərmi? (Lombard girovu əsasında borc verilməsi)

Bildiririk ki, lombard fəaliyyəti çərçivəsində pul vəsaitlərinin faiz müqabilində borca verilməsi kredit hesab edildiyindən lombardlar tərəfindən həmin əməliyyat nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir. Eyni zamanda alınmış kreditlərin qaytarılması vergi orqanında uçotda olmayan şəxslər tərəfindən nağd qaydada ödənilə bilər. Vergi ödəyicisi tərəfindən faiz müqabilində alınmış borc məbləğləri yalnız Qanunun 3.3-cü maddəsində nəzərdə tutulmuş məhdudiyyət daxilində nağd qaydada qaytarıla bilər.

 Bax: “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 3.3-cü və 3.4-cü maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Anar Novruzov Abbasəli, anar777@gmail.com, Bakı (24.02.2017) (Oxunub: 40 dəfə, ID: 14883)
Vergi Məcəlləsində 58.7-1 maddəsi cəriməni malı xidməti satana tətbiq edir, lakin nağdsız hesablaşmalar haqqında qanun malı xidməti alana məhdudiyyət qoyur. Qeyd olunan maddənin qanunla əlaqəsini izah edin zəhmət olmasa.

Vergi Məcəlləsinin müvafiq maddəsinə əsasən Qanunla nağd qaydada həyata keçirilməsi məhdudlaşdırılan əməliyyatların nağd qaydada həyata keçirilməsinə görə malı (işi, xidməti) təqdim edən vergi ödəyicisinə qanunvericilik pozulmaqla aparılan əməliyyatın ümumi məbləğinin təqvim ili ərzində belə hala birinci dəfə yol verdikdə 10 faizi, ikinci dəfə yol verdikdə 20 faizi, üç və daha çox dəfə yol verdikdə 40 faizi miqdarında maliyyə sanksiyası tətbiq edilir.

Müvafiq Qanunla nağd qaydada həyata keçirilməsi məhdudlaşdırılan əməliyyatların nağd qaydada həyata keçirilməsinə görə maliyyə sanksiyası malları (işləri, xidmətləri) təqdim edən vergi ödəyicisinə münasibətdə “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 3.3-cü maddəsində nəzərdə tutulmuş həddən yuxarı məbləğə tətbiq edilir. Bu zaman malları (işləri, xidmətləri) təqdim edən şəxs təqvim ayı ərzində vergi ödəyicisi olan eyni müştəridən qanunla müəyyən olunmuş həddən yuxarı, habelə 1 əqd çərçivəsində həmin həddən yuxarı nağd pul vəsaiti qəbul edə bilməz.   

Bax: Vergi Məcəlləsinin 58.7-1-ci maddəsi, “Nağdsız hesablaşmalar haqqındaAzərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 461-VQ nömrəli Qanunu.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Sənan ismayılov Dayandur oğlu, sanan_ismayilov@yahoo.com, Bakı (24.02.2017) (Oxunub: 30 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 14882)
Hörmətli Vergilər Nazirliyinin əməkdaşları. İlk olaraq göstərdiyiniz xidmətə görə öz minnətdarlığımı bildirirəm və heç də asan olmayan işinizdə uğurlar arzu edirəm. Sualım isə Azərbaycan banklarının birinin mənə verdiyi plastik kart vasitəsilə etdiyim ödənişlə əlaqədardır.
Sual: 07 fevral 2017-ci il tarixdə xaricdə yaşayan qohumum üçün xarici sığorta təşkilatından tibbi sığorta almaq üçün 213 ABŞ dolları ödəmişəm. Ödəniş edərkən bank 213 ABŞ dollar sığorta haqqının üzərindən ƏDV hesablayaraq bank hesabımdan (kartımdan) əlavə vəsait tutmuşdur. Mən 13 fevral 2017-ci tarixdə banka zəng edərək və sonradan hesabım olduğu banka yaxınlaşaraq sığorta xidmətlərinə ƏDV-nin hesablanmadığını (Maddə 164.1) izah etmək istəsəmdə ortaq anlayışa gələ bilmədik. Bank əməkdaşları hansısa təlimata əsaslandıqlarını iddia edirdilər (sonucda yəqin ki, Maddə 169.3 əsaslanaraq). Xahiş edirəm bildirəsiniz, bankın sığorta xidməti üzərindən ƏDV-nin hesablaması və mənim bank hesabımdan ƏDV-nin tutulması qanunvericiliyə uyğundurmu? Əgər bankın ƏDV-nin hesablaması qanunauyğun deyilsə mənim hesabımdan tutulmuş məbləği necə geri qaytarmalıyam.

Sorğunuzda qeyd etdiklərinizdən sığorta xidmətinin xarici ölkənin ərazisində həyata keçirildiyini nəzərə alaraq bildiririk ki, Azrəbaycan Respublikasında ƏDV baxımından vergitutma obyekti yaranmır.

Eyni zamanda bank tərəfindən artıq tutulmuş məbləğin qaytarılması üçün həmin əməliyyatın vergiyə cəlb edildiyi hesabat dövrü üzrə vergi orqanına dəqiqləşdirilmiş bəyannamə verilməklə hesablanmış verginin məbləği azaldılmalı və bu əməliyyat üzrə yaranmış artıq ödəniş məbləğinin qaytarılması bank tərəfindən vergi orqanına müraciət edilməklə Nazirlər Kabinetinin “Artıq ödənilmiş vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının vergi ödəyicisinə qaytarılması Qaydaları”na  uyğun olaraq həyata keçirilməlidir.

Müvafiq olaraq ödəmə mənbəyində artıq vergi tutulmuş şəxs tərəfindən həmin vergi məbləğinin qaytarılması üçün vergini tutan banka müraciət etməlidir.

Qeyd olunanlarla bağlı daha ətraflı məlumatı Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1)vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət etməklə əldə edə bilərsiniz.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.14.7-ci, 87-ci164.1.2-ci  168.1.3-cü maddələri, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2001-ci il 23 fevral tarixli 48 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Artıq ödənilmiş vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının vergi ödəyicisinə qaytarılması Qaydaları”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


İlham Ağadadaşov, ilham_62@mail.ru, Bakı (24.02.2017) (Oxunub: 25 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 14881)
Hörmətli vergi əməkdaşı. Sualım “Mənfəət vergisi bəyannaməsi”nin xərc hissəsi ilə əlaqədardır. Belə ki, Cəmiyyət tərəfindən hesabat ili ərzində işçilərinə “ilin yekununa”, “Novruz bayramına”, “Ramazan bayramına”, “Qurban bayramına” görə “əlavə əmək haqqı” adı ilə hesablanmış vəsaitlər ilin yekunu üzrə tərtib edilmiş “Mənfəət vergisi bəyannaməsi”ndə gəlirdən çıxılan xərc kimi qeydə alınmışdır. Sualım ondan ibarətdir ki, hesablanmış məbləğlərin “Mənfəət vergisi bəyannaməsi”nin gəlirdən çıxılan xərc kimi qeydə alınması qanuna ziddirmi? Qabaqcadan öz minnətdarlığımı bildirirəm.

Bildiririk ki, mənfəət vergisinin məqsədləri üçün vergi tutulan gəlirdən gəlirin əldə edilməsi ilə bağlı olan xərclər çıxılır, sosial xarakter daşıyan xərclər çıxılmır.

Əmək Məcəlləsinin müddəalarına əsasən əmək müqaviləsi ilə müəyyən edilmiş, işçinin gördüyü işə (göstərdiyi xidmətlərə) görə işəgötürən tərəfindən pul və ya natura formasında ödənilən gündəlik və ya aylıq məbləğ, habelə ona edilən əlavələrin, mükafatların və digər ödənclərin məcmusu əmək haqqı hesab olunur.

Əmək münasibətlərinin əsas şərtlərini, tərəflərin hüquq və vəzifələrini əks etdirən əmək müqaviləsi üzrə öhdəliklərin yerinə yetirilməsində, istehsalın səmərəliliyinin və işin keyfiyyətinin artırılmasında işçilərin maddi marağını gücləndirmək məqsədi ilə mükafatlandırma, o cümlədən il ərzində işin yekunlarına görə mükafat və maddi həvəsləndirmənin digər formaları tətbiq edilə bilər.

Mükafat dedikdə, əməyin kəmiyyət və keyfiyyətinin yüksəldilməsinə işçinin maddi marağının artırılması məqsədi ilə əmək haqqı sistemində nəzərdə tutulan qaydada və formada verilən həvəsləndirici pul vəsaiti başa düşülür.

Qeyd edilənlərlə əlaqədar əməyin kəmiyyət və keyfiyyətinin yüksəldilməsi işçinin maddi marağının artırılması məqsədi ilə əmək haqqı sistemində nəzərdə tutulan qaydada və formada əmək funksiyasının yüksək peşəkarlıq səviyyəsində yerinə yetirilməsinə görə işəgötürən tərəfindən kollektiv müqavilələrdə, əmək müqavilələrində qeyd olunan əməyin ödənilməsi sisteminə uyğun olaraq pul mükafatının məbləği və ya qiymətli əşya şəklində verilən hədiyyənin dəyəri əmək haqqının tərkib hissəsi olaraq gəlirin əldə olunması ilə əlaqədar çəkilən xərc kimi gəlirdən çıxıla bilər.

İşçilərin sosial rifahının yüksəldilməsi məqsədi ilə bu və ya digər əlamətdar hadisələr, o cümlədən dövlət bayramlara görə verilən mükafatlar sosial xarakterli xərc hesab edilərək gəlirin əldə edilməsi ilə əlaqədar olmadığı üçün gəlirdən çıxılmır.

Bax: Əmək Məcəlləsinin 3-cü, 154-cü, 157-1-ci 185.1-ci maddələri, Vergi Məcəlləsinin 108-ci109.3-cü maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Elman, emurad@ymail.com, Bakı (24.02.2017) (Oxunub: 27 dəfə, ID: 14880)
Salam. Artıq balans dəyəri 0 (sıfır) olmuş, əsas vəsaitin bağışlanması vergi öhdəçiliyi yaradırmı? Təşəkkürlər!

Bildiririk ki, aktivlərini əvəzsiz əsasla və güzəştli qiymətlə təqdim edən şəxsin gəliri bu qayda ilə təqdim edilən aktivin bazar qiyməti və onun Vergi Məcəlləsinin 143-cü maddəsinə uyğun olaraq müəyyənləşdirilən dəyəri arasındakı fərqdən ibarətdir.

Müvafiq olaraq əldə edilmiş gəlirdən mükəlləfiyyət növünüzə uyğun olaraq müvafiq vergilər hesablanaraq bəyan edilməklə dövlət büdcəsinə ödənilməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 14-cü  142-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Imran Babayev, 10december@inbox.ru, Şamaxı (24.02.2017) (Oxunub: 16 dəfə, ID: 14879)
1. Fərdi istehlak üçün idxal olunan emal olunmuş, çeşidlənmiş, çərçivəyə salınmış və bərkidilmiş almazın bir ədədinin miqdarı 2.3 karat olduqda, tətbiq edilən aksizin məbləği nə qədərdi? Bir də sizin sualarınızda olan 490-cı sual:
2. ¹– 490. Fərdi istehlak üçün idxal olunan emal olunmuş, çeşidlənmiş, çərçivəyə salınmış və bərkidilmiş almazın bir ədədinin miqdarı 1,5 karat olduqda, tətbiq edilən aksizin məbləğini göstərin: A.?600 manat B.?800 manat C.✓1200 manat D. ?1000 manat. Bu sualda niyə 1.5*400*2=1200 azad olma istifadə olunmayıb?
İkinci sualımda odur ki, əgər azad olma istifadə olunsa 2.3 karatdan 2.3-0.5=1.8 hansı əmsala vurulacaq? 190.4.4.2.1. 1 karatdan 2 karatadək olduqda - 2,0; 190.4.4.2.2. 2 karatdan 3 karatadək olduqda - 3,0

1. Cavab: Bildiririk ki, idxal olunan emal olunmuş, çeşidlənmiş, çərçivəyə salınmış və bərkidilmiş almazın bir ədədinin miqdarı 1 karatdan yuxarı olduqda, aksizin məbləği aksiz dərəcəsi (400 manat) ilə almazın faktiki miqdarının hasilinə Vergi Məcəlləsi ilə nəzərdə tutulmuş əmsallar tətbiq edilməklə hesablanır.

Qeyd etdiiniz halda aksizin məbləği 2760 manat ( 2,3*400*3) olacaqdır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 190.4.4-cü maddəsi.

2-3. Cavab: Bildiririk ki, fiziki şəxsin fərdi istehlakı üçün emal olunmuş, çeşidlənmiş, çərçivəyə salınmış və bərkidilmiş 0,5 karat almazın idxalı aksizdən azad edilmişdir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 188.1.1-ci maddəsi

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Əhmədov Yasəf Mehman, ehmedov_93@mail.ru, Sumqayıt (24.02.2017) (Oxunub: 21 dəfə, ID: 14878)
Salam. Mən məcburi köçkünəm. Sumqayıt şəhərində yaşayıram. Bilmək istəyirəm ki, mən VÖEN alsam sadələşdirilmiş vergi mənim üçün 2 % olacaq yoxsa 4 %? Sadələşdirilmiş vergi bölgələrdə 2 %-dir ona görə soruşuram.

Bildiririk ki, Sumqayıt şəhəri üçün sadələşdirilmiş verginin dərəcəsi 2 faiz müəyyən olunur.

Əlavə olaraq bildiririk ki, Sumqayıt şəhərində vergi uçotuna alınmış, lakin Bakı şəhərində fəaliyyət göstərən sadələşdirilmiş verginin ödəyiciləri vergini Bakı şəhəri üzrə müəyyən olunmuş 4 faiz vergi dərəcəsi ilə ödəyirlər.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 220.1-ci  220.3-cü maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Həsənova Sevda İdris, hasanova.sevda72@mail.ru, Xırdalan (24.02.2017) (Oxunub: 24 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 14877)
Salam.
1. VÖEN-i olan fərdi sahibkar fiziki şəxslər əhaliyə, yəni VÖEN-i olmayan fiziki şəxslərə təmir, dizayn (kompyüter, interyer), kömpüter xidmətləri, tərcümə xidmətlərini göstərərək onlardan mədaxil qəbzi ilə nagd ödəniş qəbul edə bilərmi?
2. Şirkət təsisçidən borc alarkən və ya ona olan borcunu geri qaytarakən əməliyyatlar mütləqmi nağdsız qaydada aparılmalıdır? Bəs bu prosedurlar praktikada necə aparılmalıdır? Yəni təsisçinin borc verməsi və təsisçinin borcunun geri qaytarılması prosedurları nağdsız qaydada hansı mexanizm ilə aparılmalıdır?

1. Cavab: Bildiririk ki, nağd pul hesablaşmaları aparılan zaman alıcıya çek, qəbz, bank çıxarışları və digər ciddi hesabat blanklarını təqdim etmək və həmin çek, bank çıxarışları və ya ciddi hesabat blanklarında qanunvericiliklə müəyyən edilmiş məlumatların əks etdirilməsini təmin edilməsi vergi ödəyicilərinin vəzifələrinə aid edilmişdir.

01.01.2017-ci il tarixdən qüvvədə olan Vergi Məcəlləsinin 16.1.8-ci maddəsi bəzi fəaliyyət növlərini istisna etməklə pərakəndə ticarət və ictimai iaşə fəaliyyəti üzrə nağd pul hesablaşmalarını nəzarət-kassa aparatı vasitəsi ilə həyata keçirilməsini təsbit edir.

Müvafiq olaraq sorğunuzda qeyd edilən fəaliyyət növləri ilə məşğul olan şəxslər tərəfindən nağd hesablaşmalar ciddi hesabat blankları ilə rəsmiləşdirməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 16.1.8-ci16.1.9-cu maddələri.

2. Cavab: Bildiririk ki, müəssisə tərəfindən vergi ödəyicisi kimi vergi orqanlarında uçotda olmayan təsisçi fiziki şəxslərə qaytarılan faizsiz borc pul vəsaiti “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 3.3-cü maddəsində qeyd edilən hədlər daxilində nağd qaydada həyata keçirilə bilər. Qanunun 3.4.6-cı maddəsinə əsasən müəssisə tərəfindən vergi ödəyicisi kimi vergi orqanlarında qeydiyyatda olan təsisçiyə faizsiz pul vəsaitlərinin qaytarılması yalnız nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir.

Bax:Nağdsız hesablaşmalar haqqındaAzərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 461-VQ nömrəli Qanununun 3.3-cü maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Səbuhi Əzizov, subsab11@mail.ru (24.02.2017) (Oxunub: 31 dəfə, ID: 14876)
Mənfəət vergi ödəyicisi olan müəsisədə təsisçi tərəfindən kassanın gücləndirilməsi üçün müvəqqəti qoyulan pul nağd formada geri qaytarıla bilərmi? Təsisçilər adi vətəndaşlar olduqda və ya hüquqi şəxslər, holdinq və ya müəsisə olduqda fərq varmı? Xahiş edirəm ətraflı cavablandırasınız.

Bildiririk ki, müəssisə tərəfindən vergi ödəyicisi kimi vergi orqanlarında uçotda olmayan təsisçi fiziki şəxslərə qaytarılan faizsiz borc pul vəsaiti “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 3.3-cü maddəsində qeyd edilən hədlər daxilində nağd qaydada həyata keçirilə bilər. Qanunun 3.4.6-cı maddəsinə əsasən müəssisə tərəfindən vergi ödəyicisi kimi vergi orqanlarında qeydiyyatda olan təsisçiyə faizsiz pul vəsaitlərinin qaytarılması yalnız nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir.

Bax:Nağdsız hesablaşmalar haqqındaAzərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 461-VQ nömrəli Qanununun 3.3-cü maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Həsənov Zabil Əlövsət oğlu, zabil515@mail.ru, Bakı (23.02.2017) (Oxunub: 57 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 14875)
İşə qəbul olarkən məcburi köçkünlük haqqında arayış təqdim etdiyim halda əmək haqqında edilən güzəşt nəzərə alınmayıb (işə 17.08.2015-ci ildə qəbul olmuşam və günə qədər əmək haqqında güzəşt olunmayıb). Mən əmək haqqında edilən bu güzəşt məbləğini 1 il 6 aydan sonra tələb edə bilərəm? Əgər tələb edə bilərəmsə bunun üçün nə etməliyəm?

Bildiririk ki, məcburi köçkünlərin (mənzil qanunvericiliyinə və ya mülki hüquqi əqdlərə əsasən ayrıca mənzil sahəsi əldə etməsi nəticəsində daimi məskunlaşmış şəxslərdən başqa) əsas iş yerində müvafiq təsdiqedici sənədlər təqdim edildiyi halda hər hansı muzdlu işdən vergi tutulmalı olan aylıq gəliri 100 manat məbləğində azaldılır.

Güzəşt hüququ Azərbaycan Respublikası Qaçqınların və Məcburi Köçkünlərin İşləri üzrə Dövlət Komitəsinin  məcburi köçkün statusu haqqında vəsiqəsi təqdim edildiyi andan yaranır, yalnız fiziki şəxsin əmək kitabçasının olduğu əsas iş yerində həyata keçirilir. Güzəşt hüququnun əldə edilməsi ilə bağlı müəyyənləşdirilmiş sənədin əsas iş yerinə (əmək kitabçasının olduğu yerə) təqdim edilmədiyi müddətədək əmək haqqı məbləğindən tutulmuş vergilərin geri qaytarılması Vergi Məcəlləsində nəzərdə tutulmamışdır.

Qeyd edilən sənədin vaxtında təqdim edilməsinə baxmayaraq vergi güzəşti tətbiq edilmədən gəlir vergisi hesablandığı halda isə işçinin rəsmi ərizəsinə əsasən artıq ödənilmiş vergilərin yenidən hesablanaraq işçiyə qaytarılması işəgötürən tərəfindən təmin edilməlidir.

Belə ki, vergi ödəyicisi vergi hesabatı dövrü qurtardıqdan sonra 3 il ərzində ondan düzgün tutulmamış vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının hesablanmasını və hesablanmış məbləğin yenidən hesablanmasını, artıq ödənilmiş vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının məbləğinin qaytarılmasını və ya əvəzləşdirilməsini 5 il ərzində tələb etmək hüququna malikdir. Vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının ödənilmiş məbləğləri onların hesablanmış məbləğlərindən artıq olduqda, artıq ödənilmiş məbləğlər digər vergilərin, faizlərin, maliyyə sanksiyalarının və inzibati cərimələr üzrə borcların ödənilməsinə və yaxud vergi ödəyicisinin razılığı ilə sonrakı öhdəliklər üzrə ödəmələrin hesabına aid edilir. Vergi Məcəlləsində başqa hallar müəyyən edilmədikdə artıq ödənilmiş vergilərin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının qalan məbləğləri vergi ödəyicisinin yazılı ərizəsinə əsasən 45 gün ərzində vergi ödəyicisinə qaytarılır.

Qeyd olunanlar nəzərə alınmaqla, gəlir vergisi düzgün tutulmadığı halda son 3 il ərzində düzgün tutulmamış vergi məbləği gələcək ayların gəlir vergisi hesabına aid edilməklə yenidən haqq-hesab edilə bilər.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 85.5-ci, 87-ci, 102.4.5-ci102.8-ci maddələri, Nazirlər Kabinetinin 4 yanvar 2001-ci il tarixli, 4 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş Əmək haqqından tutulan vergi hesablanarkən fiziki şəxslərin vergi güzəştləri hüququnun müəyyənləşdirilməsi üçün sənədlərin Siyahısı”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Çingiz Həsənov Ələvsər, chingiz@babylongroup.az, Bakı (23.02.2017) (Oxunub: 49 dəfə, ID: 14874)
İşçinin əsas iş yerində aldığı əmək haqqından tutulan gəlir vergisi 2017-ci ildən necə hesablanacağ, ölkə üzrə yaşayış minimumun dərəcəsi nə gədərdir və digər tərəfdən Vergi Məcəlləsinin 102.1.6-cı maddəsinə əsasən, fiziki şəxsin əsas iş yerində aylıq gəliri 250 manatadək olduqda əmək qabiliyyətli əhali üçün ölkə üzrə yaşayış minimumunun bir misli, illik gəliri 3 min manatadək olduqda isə ölkə üzrə yaşayış minimumunun 12 misli qədər olan hissəsi gəlir vergisindən azaddır" maddəsi qüvvədə qalır, yoxsa fiziki şəxslərin əsas iş yerində (əmək kitabçasının olduğu yerdə) hər hansı muzdlu işlə əlaqədar əldə edilən aylıq gəliri 2500 manatadək olduqda ölkə üzrə yaşayış minimumunun 1 misli məbləğində olan hissəsi (136 manat və ya yeni yaşayış minimumu qədər ) ümumi hesablanmış əmək haqqısından azaldılır. Əvvəlcədən sualımı cavablandırmasına görə Sizə təşəkkürmi bildirirəm.

Bildiririk ki, muzdlu işçinin azadolma və güzəşt hüququ olmadıqda onun işlədiyi iş günlərinə görə hesablanan vergi tutulmalı olan aylıq gəlirindən 2500 manatadək olduqda 14 faiz, 2500 manatdan çox olduqda isə 350 manat üstəgəl 2500 manatdan çox olan məbləğin 25 faiz dərəcəsi ilə vergi tutulur.

01.01.2017-ci il tarixdən qüvvədə olan qanunvericiliyə əsasən fiziki şəxsin əsas iş yerində (əmək kitabçasının olduğu yerdə) hər hansı muzdlu işlə əlaqədar əldə edilən aylıq gəliri 2500 manatadək olduqda ölkə üzrə yaşayış minimumunun 1 misli məbləğində olan hissəsi, yəni 155 manat gəlir vergisindən azad edilir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 101-ci102.1.6-cı maddələri, “Azərbaycan Respublikasında 2017-ci il üçün yaşayış minimumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 450-VQ nömrəli Qanunu.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Vüqar Abbasov Hüseyn, murad_thl@mail.ru (23.02.2017) (Oxunub: 53 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 14873)
Sualı hara ünvanlandıracağım haqda çətinlik çəkdim. Əsgərliklə bağlıdı sual. Atası və anası olmayan (ölən) 18 yaşına çatan gənclərin hərbi xidmətə çağılırması mümkündürmü? Bu halda xüsusi qaydalar nəzərdə tutulubmu?

Bildiririk ki, hərbi xidmətə çağırışdan möhlət hüququnun verilməsi “Hərbi vəzifə və hərbi xidmət haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 19-cu maddəsi ilə tənzimlənir.

Əlavə məlumatın alınması üçün aidiyyəti üzrə səlahiyyətli qurum Səfərbərlik və Hərbi Xidmətə Çağırış üzrə Dövlət Xidmətinə (http://seferberlik.gov.az) müraciət etməyiniz daha məqsədəuyğundur.

Bax: "Hərbi vəzifə və hərbi xidmət haqqında” Azərbaycan Respublikasının 23 dekabr 2011-ci il tarixli 274-IVQ nömrəli Qanununun 19-cu maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Şakir Süleymanov Süleyman oğlu, sakir5561@mail.ru, Sumqayıt (23.02.2017) (Oxunub: 44 dəfə, ID: 14872)
Salam. Müəssisə ƏDV ödəyicisi olan müəssisədən dəyəri 10.000 manat olan xammal almış, qeyd olunan müəssisəyə 10.000 manat malın əsas məbləği və 1.800 manat Əlavə dəyər vergisi ödəmişdir. Həmin xammaldan məhsul istehsal edilmiş və Rusiya Federasiyasına ixrac edilmişdir. İxrac zamanı satılmış məhsulun dəyərinin Əlavə dəyər vergisi üzrə əməliyyatları necə apaılmalıdır. İxrac edilmiş malın dəyərinin ƏDV-si büdcə ilə əvəzləşdimədə nəzərə alınırmı, alınırsa necə uçota alınmalıdır?

Bildiririk ki, malların ixracı ƏDV məqsədləri üçün sıfır (0) dərəcə ilə vergiyə cəlb olunan əmliyyat hesab olunur və belə əməliyyatlar aparan şəxslər tərəfindən mallar alınarkən nağdsız qaydada (mal təqdim edənin bank hesabına birbaşa nağd qaydada ödənişlər istisna edilməklə) ƏDV-nin depozit hesabı vasitəsilə ödənilmiş ƏDV-nin məbləği əvəzləşdirilir.

Bu baxımdan da mal alınan aya görə təqdim olunan ƏDV bəyannaməsinin 308-ci sətrindn alınmış malın dəyəri və bu dəyərə müvafiq ödənilən ƏDV məbləği, ixrac olunan malların dəyəri isə həmin bəyannamənin 302-ci sətrində, habelə Əlavə 4-ün 302.3-cü və 302.3.1-ci sətirlərində göstərilməlidir.

Əlavə suallar yarandıqda Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1) və ya vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət edə bilərsiniz

Bax: Vergi Məcəlləsinin 165.1.3-cü175.7-ci maddələri, vergilər nazirinin 13.01.2017-ci il tarixli əmri ilə təsdiq edilmiş Əlavə Dəyər Vergisinin bəyannaməsi”nin tərtib edilməsi Qaydası”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Ramil Cəfərzadə Məhəmməd, ramil.jafarzada@gmail.com, Daşkəsən (23.02.2017) (Oxunub: 48 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 14871)
Müəssisə işçisinə cari ayda 400 manat əmək haqqı və işçinin əvəzinə ölkələrarası telefon danışığına görə 100 manat haqq ödəmişdir. Müəssisə tərəfindən işçinin əvəzinə ödənilmiş telefon danışığı haqqı 50 manat məbləğində ona bağışlanılmışdır. Bu halda gəlir vergisi necə hesablanır?

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 98.5-ci maddəsində işəgötürən tərəfindən sosial xərclərinin çəkilməsinin nəticəsi kimi əldə edilən gəlirin faydalanan işçinin vergi tutulan gəlirə aid edilməməsi təsbit olunur.

Əlavə olaraq bildiririk ki, telefon danışıqlarının haqqı bilavasitə mobil operatora deyil, ödənilmə üçün işçiyə verildikdə həmin məbləğdən ümumi qaydada gəlir vergisi hesablanır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 98.2.3-cü, 98.5-ci109.3-cü maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Cəfərov Kənan Sərdar, memmed-622@mail.ru, Ağcabədi (23.02.2017) (Oxunub: 24 dəfə, ID: 14870)
Salam. Şəxsin və ya onun səlahiyyətli nümayəndəsinin vergi orqanına gəlmək imkanı və ya şəraiti olmazsa vətəndaşın ərizəsi əsasında vergi uçotu haqqında şəhadətnamə vergi orqanı tərəfindən poçt və ya digər vasitələrlə onun (vətəndaşın) poçt unvanına göndərilə bilərmi.

Bildiririk ki, fiziki şəxsin sahibkarlıq uçotu haqqında şəhadətnaməsi uçota alınmış fiziki şəxs və ya onun səlahiyyətli nümayəndəsi tərəfindən “Vergi ödəyicilərinin uçotuna dair sənədlərin vergi ödəyicisinə təqdim edilməsi kitabı”, vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərində isə Vergilər Nazirliyinin əmri ilə təsdiq edilmiş müvafiq jurnalı imzalandıqdan sonra təqdim edilir.

       Eyni zamanda fiziki şəxslər  www.e-taxes.gov.az İnternet Vergi İdarəsi portalının “Onlayn kargüzarlıq və e-VHF” bölməsinə gücləndirilmiş elektron imza vasitəsi ilə daxil olub elektron ərizə formasını dolduraraq onlayn rejimdə göndərdikdə fiziki şəxslərin elektron formatda vergi uçotuna alınması dərhal həyata keçirilir və müvafiq şəhadətnamə onlar üçün ayrıca yaradılmış elektron ünvana real vaxt rejimində göndərilir.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube


Hacıyeva Afət Q, ibrahimli_afa@hotmail.com, Bakı şəhəri (23.02.2017) (Oxunub: 27 dəfə, ID: 14869)
Səbail, Yasamal, Nizamı rayonlarında zona əmsalı neçədir? Məsələn, 2017-ci ilin ödənişi nə vaxt ödənilə bilər?

Bildiririk ki, sorğunuzda fiziki şəxsin əmlak vergisi haqqında soruşulduğu qənaətinə gələrək bildiririk ki, əmlak vergisinin hesablanması barədə bildiriş bələdiyyə tərəfindən avqustun 1-dən gec olmayaraq əmlakın mülkiyyətçisi olan fiziki şəxsə verilməli, əmlakın mülkiyyətçisi isə hesablanmış əmlak vergisini bərabər hissələrlə avqustun 15-dək və noyabrın 15-dək bələdiyyə büdcəsinə ödəməlidir.

Əmlak vergisi üzrə zona əmsalları Bakı şəhərində konkret küçələrin kəsişməsi nəticəsində formalaşan zonalar üzrə müəyyən olunur. Misal olaraq, yerindən asılı olaraq Nizami rayonunda yerləşən Rüstəm Rüstəmov küçəsində yerləşən binalaraın bir qismi 6-cı, 7-ci və 8-ci zonalara aid edilir və müvafiq olaraq tətbiq olunan dərəcələrdə 1, 0,95 və 0,9 bərabərdir.

Sizi maraqlandıran konkret ünvan (ünvanlar) barədə məlumat əldə etmək üçün Nazirlər Kabinetinin 6 aprel 2015-ci il tarixli 101 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin 198.1.1-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş fiziki şəxslərin əmlak vergisi məqsədləri üçün Bakı şəhərində yerləşən binalara tətbiq edilən əmsallar”la tanış olmağınızı, aydın olmayan məqamlar barədə Vergilər Nazirliyinin 195-1 Çağrı Mərkəzinə müraciət etməyinizi tövsiyə edirik.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 198.1-ci200.5-ci maddələri, Nazirlər Kabinetinin 6 aprel 2015-ci il tarixli 101 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin 198.1.1-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş fiziki şəxslərin əmlak vergisi məqsədləri üçün Bakı şəhərində yerləşən binalara tətbiq edilən əmsallar”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube




Səhifəmizdə hər hansı səhv və ya qeyri-dəqiq məlumat gördükdə, həmin mətni seçib
Ctrl+Enter düymələrini sıxaraq bu barədə bizə məlumat verməyinizi xahiş edirik.

Mükafatlar və nailiyyətlər

Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi
2002 - 2016

* Diqqət! Elektron müraciətlərinizi (təklif, ərizə, şikayət) səhifəmizin "Onlayn müraciətlər" bölməsi vasitəsilə təqdim etməyiniz xahiş olunur.