Official websites of the Republic of Azerbaijan end with .gov.az.

Government institutions interact through the .gov.az domain (for example, my.gov.az).

List of trusted websites

Secure websites use HTTPS.

As an additional security measure, check for the 🔒 icon or the https:// prefix in the address bar. Share your confidential data only on official and secure websites.

Choose language
Search
Sadiq Naghiyev na***@gmail.com ID: 11277
Salam.Mənzilimi kirayə vermək istəyirəm, vergi ödəyicisi olmaq üçün nə etməliyəm?
06/10/2026 Read: 44 Average count: 5

Vergi Məcəlləsinin 124.1-ci maddəsinə əsasən fiziki şəxslərə məxsus yaşayış sahələrinin (mehmanxanalar və mehmanxana tipli obyektlərdə yerləşən yerləşmə vasitələri istisna olmaqla)  fiziki şəxslərə kirayəyə verilməsindən əldə olunan gəlirlərdən ödəmə mənbəyində 10 faiz dərəcə ilə vergi tutulur. Nəzərdə tutulan ödəmələri həyata keçirən vergi orqanında uçotda olan fiziki şəxslər ödəmə mənbəyində vergini tutmağa borcludurlar. Kirayə haqqından ödəmə mənbəyində vergi tutmalı olan şəxs gəlirin ödənildiyi rübdən sonrakı ayın 20-dən gec olmayaraq vergini büdcəyə köçürməli və ödəmə mənbəyində vergi bəyannaməsini vergi orqanına təqdim etməlidir.
Kirayə haqqını ödəyən şəxs vergi ödəyicisi kimi uçotda olmadıqda isə kirayəyə verən fiziki şəxs özü və ya onun təyin etdiyi vergi agenti  vergi ödəyicisi kimi vergi orqanında uçota alınmalı (VÖEN almalı) və bu fəaliyyətdən əldə etdiyi gəlirdən 10 faiz dərəcə ilə vergini hesablamalı, hesabat ilindən sonrakı ilin mart ayının 31-dən gec olmayaraq “Gəlir vergisinin bəyannaməsi”ni vergi orqanına təqdim etməklə həmin müddətdə hesablanmış gəlir vergisini dövlət büdcəsinə ödəməlidir. 

Həmçinin "Fiziki şəxsin uçotu haqqında Ərizə"ni və şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin surətini vergi orqanına təqdim etməklə fiziki şəxs vergi uçotuna alına bilər. Uçota alınma ödənişsiz həyata keçirilir. Uçota alınma ASAN xidmət mərkəzlərində, ASAN xidmət mərkəzlərinin olmadığı şəhər və rayonlarda isə vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərində həyata keçirilir. Fiziki şəxsin uçotu haqqında şəhadətnamə xidmət mərkəzlərində (o cümlədən ASAN xidmət mərkəzlərində) emal müddəti nəzərə alınmaqla müraciət zamanı elektron kabinetə göndərilir (ərizədə qeyd olunduğu halda, əlavə olaraq kağız daşıyıcıda verilir).

Vergi orqanına gəlmədən elektron qaydada da vergi uçotuna alına bilərsiniz. Elektron qeydiyyat gücləndirilmiş elektron imza (o cümlədən “Asan imza”) əsasında İnternet Vergi İdarəsi portalı vasitəsi ilə aparılır. Videotəlimat üçün daxil ola bilərsiniz:  https://www.youtube.com/watch?v=vf9kcwylzJ8

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 124, 150.1.6-cı maddələri.

5/5 (1 Average count)
Qiymət ver:
Nicat Abbasov Gündüz ab***@gmail.com ID: 11271
Çap məhsullarının pərakəndə satış üzrə əhaliyə təqdim edilməsindən gəlirin həcmi ardıcıl 12 ay ərzində 200 000 manatdan çox olduğu halda sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olaraq qala bilərik? Vergi Məcəlləsinin 218.1.1-ci maddəsinə və XI fəslinə əsasən, vergi tutulan əməliyyatlar dedikdə 18% və ya 0% dərəcəli ƏDV əməliyyatları nəzərdə tutulur, ƏDV-dən azad olunan əməliyyatlar isə bura daxil deyil. Nəticə etibarilə, şəxsin yalnız ƏDV-dən azad əməliyyat üzrə dövriyyəsi 200 000 manatdan çox olması halında, 218.1.1-ci maddəyə əsasən,sadələdirilmiş vergi ödəyicisi olmaq hüququna malik ola bilər. Qeyd olunanlara əsasən sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olub olmamağı barədə məlumat verməyinizi xahiş edirəm.
05/10/2026 Read: 46 Average count: 0

Vergi Məcəlləsinin 218.1-ci maddəsi sadələşdirilmiş verginin ödəyicisi olmaq hüququna malik olan şəxslərin dairəsini müəyyən edir. Vergi Məcəlləsinin XI fəslinin müddəaları nəzərə alınmaqla, ƏDV məqsədləri üçün qeydiyyata alınmamış və ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) vergi tutulan əməliyyatların həcmi 200.000 manat və ondan az olan şəxslər sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olmaq hüququna malikdir. Belə ki, ƏDV məqsədləri üçün qeydiyyata alınmış şəxslər sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi ola bilməzlər və gəlir (mənfəət) vergisi ödəyicisi kimi fəaliyyət göstərməlidirlər.
Bildiririk ki, ƏDV-dən azad olunan əməliyyatların həcmi ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) 200.000 manatdan artıq olan şəxslərin ƏDV məqsədləri üçün qeydiyyata alınmasına dair öhdəliyi yaranmır.
Bununla yanaşı ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) vergi tutulan əməliyyatların  həcmi 200.000 manatdan artıq olan şəxslərin sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olmaq hüququ yoxdur və həmin şəxslər gəlir (mənfəət) vergisi ödəyicisi kimi fəaliyyət göstərməlidirlər.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 155-ci, 164-cü və 218-ci maddələri.

0/5 (0 Average count)
Qiymət ver:
Imran Aliyev im***@gmail.com ID: 11241
Vətandaşın çoxmərtəbəli binada mənzili var. Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin 198.1.1-ci maddəsinə əsasən fiziki şəxslərin xüsusi mülkiyyətində olan binalara görə əmlak vergisinin hesablanmasında,evin(mənzilin) yaşayış sahəsinin 30 kv.m-dən artıq olan hissəsi nəzərə alınır. Qeyd etdiyim halda,qanuna görə, vergitutma bazası- yaşayış sahəsi götürülməlidir, yoxsa ümumi sahə?
30/09/2026 Read: 35 Average count: 5

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 197.1-ci maddəsinə uyğun olaraq rezident və qeyri-rezident fiziki şəxslərin xüsusi mülkiyyətində olan və Azərbaycan Respublikasının ərazisində yerləşən tikililər və ya onların hissələri (bina), habelə yerindən və istifadə edilib-edilməməsindən asılı olmayaraq rezident fiziki şəxslərə məxsus olan su və hava nəqliyyat vasitələri əmlak vergisinin vergitutma obyekti hesab olunur. 
Fiziki şəxslərin xüsusi mülkiyyətində olan binalara görə əmlak vergisi onların yerləşdiyi ərazinin bələdiyyəsi tərəfindən yaşayış sahəsinin 30 kv m artıq olan hissəsinin (balkon və ya eyvanlar istisna olmaqla) hər kvadratmetrinə görə Vergi Məcəlləsinin 198.1.1-ci maddəsində göstərilən dərəcələr tətbiq edilməklə (bina Bakı şəhərində yerləşərkən həmin dərəcələrə əlavə olaraq Nazirlər Kabinetinin 06.04.2015-ci il tarixli, 101 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş 0,7-1,5 aralığında müəyyən olunan əmsallar da tətbiq olunmaqla) hesabanır.
Yaşayış sahəsi - AR Mülki Məcəlləsinə uyğun olaraq daşınmaz əmlak hesab edilən və vətəndaşların daimi yaşaması üçün yararlı olan (müəyyən edilmiş sanitariya və texniki norma və qaydalara, qanunvericiliyin digər tələblərinə cavab verən) ayrıca sahədir. Yaşayış sahəsinin ümumi sahəsi vətəndaşların yaşayış sahəsində yaşaması ilə əlaqədar onların məişət və digər ehtiyaclarının ödənilməsi üçün nəzərdə tutulan yardımçı sahələrin (balkon və ya eyvanlar istisna olmaqla) sahəsi daxil olmaqla həmin yaşayış sahəsinin bütün hissələrinin sahəsinin məcmusundan ibarətdir.
Fiziki şəxslərin xüsusi mülkiyyətində olan binalara görə əmlak vergisi onların yerləşdiyi ərazinin bələdiyyəsi tərəfindən əmlak sahəsinin hər kvadratmetrinə əsasən hesablanır və hesablanmış əmlak vergisi barədə tədiyyə bildirişləri hər il üçün illik olmaqla həmin ilin avqustun 1-dən gec olmayaraq elektron qaydada verməlidirlər.
Cari il üçün verginin məbləği bərabər hissələrlə - həmin il avqustun 15-dək və noyabrın 15-dək ödənilir.  
Əlavə olaraq bildiririk ki, binaların icarəyə, kirayəyə verildiyi, habelə sahibkarlıq və ya kommersiya fəaliyyəti ilə məşğul olmaq üçün istifadə edildiyi hallar istisna olmaqla Vergi Məcəlləsinin Məcəllənin 102.1-1-ci və 102.2-ci maddəsində göstərilən şəxslərin, habelə pensiyaçıların və müddətli hərbi xidmət hərbi qulluqçularının və onların ailə üzvlərinin müddətli hərbi xidmət dövründə binalara görə ödəməli olduqları əmlak vergisinin məbləği 30 manat azaldılır.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 4.4-cü, 198-ci, 199-cu, 200-cü və Mənzil Məcəlləsinin 12-ci maddələri, “Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin 198.1.1-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş fiziki şəxslərin əmlak vergisi məqsədləri üçün Bakı şəhərində yerləşən binalara tətbiq edilən əmsallar”ın təsdiq edilməsi barədə Azərbaycan Respublikasi Nazirlər Kabinetinin Qərarı.

5/5 (2 Average count)
Qiymət ver:
Leyla Piriyeva pi***@gmail.com ID: 11207
Salam, müəssisə tərəfindən sahibkarlıq fəaliyyətində istifadə edilməsi məqsədilə qeyri-yaşayış obyekti (bina) icarəyə götürülmüşdür. Müqavilə şərtlərinə əsasən, obyektdə aparılan təmir işlərinin xərcləri icarəyə verən tərəfindən əvəzləşdirilmir və ödənilmir. Həmin təmir xərcləri Vergi Məcəlləsinin 115.6-1-ci maddəsinin tələblərinə uyğun olaraq, hər il üzrə ayrıca kapitallaşdırılır, mütənasib qaydada amortizasiya olunaraq gəlirdən çıxılan xərclərə aid edilir və Müəssisələrin Mənfəət Vergisi bəyannaməsinin 1 nömrəli Əlavəsinin 1.1.8-ci sətrində ("İcarəyə götürülmüş əsas vəsaitlərin təmirinə çəkilən kapitallaşdırılmış xərclər") əks etdirilir. İcarəyə götürülmüş həmin daşınmaz əmlak müəssisəmizin balansında (01 nömrəli hesabda) əsas vəsait kimi uçota alınmamışdır. Vergi Məcəlləsinin 198.2-ci maddəsinə əsasən, müəssisələr üçün əmlak vergisinin vergitutma obyekti yalnız onların balansında olan əsas vəsaitlərin orta illik qalıq dəyəridir. Qeyd olunanları nəzərə alaraq, bildirməyinizi xahiş edirəm: Mənfəət vergisi bəyannaməsinin 1.1.8-ci sətrində qeyd olunan və yalnız mənfəət vergisi məqsədləri üçün kapitallaşdırılaraq amortizasiya edilən bu təmir xərcləri, müəssisəmiz üçün əmlak vergisinin vergitutma obyekti hesab olunurmu? İcarəçi tərəfindən bu xərclərə görə Əmlak Vergisi bəyannaməsi təqdim edilməli və vergi ödənilməlidirmi?
23/09/2026 Read: 49 Average count: 0

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 115.3-ci maddəsinə əsasən  icarəyə götürülmüş əsas vəsaitlər üzrə təmir xərclərinin gəlirdən çıxılması Vergi Məcəlləsinin  115.4 – 115.6-1-ci maddələrinə uyğun olaraq müəyyən edilir.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, Vergi Məcəlləsinin 115.6-1-ci maddəsinə əsasən icarəçinin balansında uçota alınmayan əsas vəsaitlərin təmirinə çəkilən və icarə haqqı ilə əvəzləşdirilməyən, yaxud icarəyə verən tərəfindən əvəzi ödənilməyən xərclər bağlanmış müqavilə müddəti ərzində, lakin 5 ildən az olmayaraq, illər üzrə mütənasib məbləğlərdə amortizasiya olunmaqla gəlirdən çıxılır. İcarəyə götürülmüş əsas vəsaitlərin təmirinə çəkilən xərclər hər il üzrə ayrıca olaraq kapitallaşdırılır və bu maddə ilə müəyyən edilmiş qaydada amortizasiya olunur.

Eyni zamanda Vergi Məcəlləsinin 197.1.3-cü maddəsinə əsasən müəssisələrin, habelə fərdi sahibkarların balansında olan əsas  vəsaitlər (bu Məcəllənin 197.1.1-ci maddəsində göstərilən aktivlər istisna olmaqla) əmlak vergisi məqsədləri üçün vergi tutma obyektidir. 
Qeyd edilənlərə əsasən vergitutma obyekti müəssisələrin balansında olan əsas vəsaitlərdir və əmlak vergisi həmin əsas vəsaitlərin orta illik qalıq dəyəri əsasında hesablanır.
Sorğunuza cavab olaraq bildiririk ki, icarəyə götürülmüş əmlak müəssisənin balansında  alınmadığı halda, əmlak vergisinin vergitutma obyektinə daxil edilmir.

Əsas: Vergi Məcəlləsi 115,197,201-ci maddələri.

0/5 (0 Average count)
Qiymət ver:
Seymur Kamranov se***@gmail.com ID: 11204
Salam. Şirkətin regionlarda təmsilçiləri fəaliyyət göstərirlər. Ayın sonu qaldıqları mehmanxanalardan ay ərzində nağd şəkildə ödədikləri mehmanxana qəbzlərini gətirirlər. Ezamiyədə olan işçinin gətirdiyi mehmanxana qəbzlərini kassadan nağd şəkildə qarşılaya bilərikmi?
22/09/2026 Read: 183 Average count: 5

Bildiririk ki, “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Qanununun 3.4.4-cü maddəsinə əsasən əməliyyatlarının həcmi ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) iki yüz min manatadək olan pərakəndə ticarət, iaşə və xidmət sahəsində fəaliyyət göstərən şəxslər istisna olmaqla, digər şəxslər tərəfindən ödənilən əmək haqları (o cümlədən, işəgötürən tərəfindən ödənilən, qanunvericiliklə müəyyən edilmiş digər ödənişlər), pensiya, təqaüd, maddi yardım, müavinətlər (o cümlədən, birdəfəlik müavinətlər), kompensasiyalar və təzminatlar yalnız nağdsız qaydada həyata keçirilir. Belə ki, əməliyyatlarının həcmi ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) iki yüz min manatadək olan pərakəndə ticarət, iaşə və xidmət sahəsində fəaliyyət göstərən şəxslər istisna olmaqla, digər şəxslər (işəgötürən) tərəfindən ödənilən ezamiyyə haqları yalnız nağdsız qaydada həyata keçirilir. Buna əsasən yuxarıda qeyd olunan istisna hal nəzərə alınmaqla vergi ödəyicisi tərəfindən işçilərə ezamiyyə haqları nağdsız qaydada ödənilir .

Bununla yanaşı, Azərbaycan Respublikasının ərazisində ezamiyyələr üzrə müvafiq təsdiqedici sənədlər əsasında (gündəlik xərclər istisna olmaqla) rəsmiləşdirilmiş və Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 25.01.2008-ci il tarixli 14 nömrəli Qərarı ilə müəyyən edilmiş norma daxilində ödənilmiş ezamiyyə xərclərinin məbləğləri vergi ödəyicisinin gəlirdən çıxılan xərclərinə aid edilir. Azərbaycan Respublikasının ərazisində ezamiyyə zamanı mehmanxana xərcləri barədə müvafiq təsdiqedici sənədlər təqdim edilmədiyi hallarda ezamiyyə xərclərinin 1 günlük normasının mehmanxana xərcləri üçün müəyyən edilmiş hissəsinin 50 faizi gəlirdən çıxılır. Azərbaycan Respublikası ərazisində ezamiyyələr üzrə gündəlik xərclərin gəlirdən çıxılması zamanı həmin xərclərə dair təsdiqedici sənədlərin təqdim edilməsi tələb olunmur.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 108-ci və 109-cu maddələri, “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu və Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 25.01.2008-ci il tarixli 14 nömrəli Qərarı.

5/5 (2 Average count)
Qiymət ver:
Elvin Quliyev Azər oğlu el***@credence.az ID: 11199
2 xarici vətəndaş Azərbaycanda MMC açmaq istəyir.Hazırda onların miqrasiya sənədi və ya yaşayış icazəsi yoxdur. Azərbaycana məhz şirkətin təsis edilməsi və qeydiyyatdan keçirilməsi məqsədilə gələcəklər. Şirkət qeydiyyatdan keçirildikdən sonra isə onu xaricdən idarə etmək istəyirlər. Bu halda şirkətin Azərbaycanda qeydiyyata alınması proseduru necə həyata keçirilir? Xarici vətəndaşların MMC təsis etməsi üçün hansı sənədlər tələb olunur. Zəhmət olmasa, qeydiyyat prosedurunu və tələb olunan sənədləri izah edə bilərsiniz?
21/09/2026 Read: 102 Average count: 0

Bildiririk ki, xarici investisiyalı məhdud məsuliyyətli cəmiyyət – əcnəbi və ya vətəndaşlığı olmayan şəxs, habelə xarici ölkədə dövlət qeydiyyatına alınmış hüquqi şəxs tərəfindən təsis edilən məhdud məsuliyyətli cəmiyyətdir. Qeyri-rezident fiziki şəxsin Azərbaycan Respublikasında xarici investisiyalı kommersiya hüquqi şəxs yaratmaq istədiyi halda, qeyd edilən formada hüquqi şəxsin yaradılması üçün tələb olunan sənədlərin siyahısını saytımızın “Bir pəncərə” bölməsinin eyniadlı pəncərəsindən əldə edə bilərsiniz.

“Hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 7-1-ci maddəsinə müvafiq olaraq yerli investisiyalı məhdud məsuliyyətli cəmiyyətlərin adi elektron dövlət qeydiyyatı 1 gündən gec olmayaraq, sürətli elektron dövlət qeydiyyatı dərhal,  xarici investisiyalı məhdud məsuliyyətli cəmiyyətin elektron dövlət qeydiyyatı isə 2 gündən gec olmayaraq həyata keçirilir. 

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 3.6-cı maddəsinə əsasən  vergilər siyasi, ideoloji, etnik, konfessional və vergi ödəyiciləri arasında mövcud olan digər xüsusiyyətlər əsas götürülməklə müəyyən edilə bilməz və diskriminasiya xarakteri daşıya bilməz.

Mülkiyyət formasından və ya fiziki şəxslərin vətəndaşlığından və ya kapitalın yerindən asılı olaraq vergilərin müxtəlif dərəcələrinin müəyyən edilməsi qadağandır.

Vergi orqanlarında uçot prosedurları, fəaliyyətinizin xüsusiyyətlərindən asılı olaraq etməli olduğunuz hərəkətlər barədə daha ətraflı məlumat almaq üçün "Vergi bələdçisi” bölməsində yerləşdirilən məlumatlarla tanış ola, əlavə suallar yarandıqda isə Çağrı Mərkəzinə (195-1) və ya vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət edə bilərsiniz.

0/5 (0 Average count)
Qiymət ver:
Turan Xelefov İsmayıl kh***@gmail.com ID: 11190
Vergi orqanı vergi ödəyicisinin bank hesabına 5 000 manatın dondurulması üçün sərəncam təqdim edib, vergi ödəyicisinin hesabında həmin məbləğdə vəsait var. Vergi ödəyicisi öz işçisinə əməkhaqqı ödəmək istəyir. Hesabda dondurulmalı sərəncam olduqda, vergi ödəyicisi əməkhaqqı ödənişini icra edə bilərmi?
16/09/2026 Read: 179 Average count: 2

Bildiririk ki, vergi ödəyicisinin hesabındakı pul vəsaiti onun sərəncamlarını və ona qarşı irəli sürülmüş bütün tələbləri yerinə yetirməyə kifayət etmədikdə hesabdan pul vəsaitinin silinməsi Mülki Məcəllənin 965.2-ci maddəsində göstərilmiş ardıcıllığa uyğun olaraq icra edilir.

Vergi ödəyicisinin hesabındakı pul vəsaiti onun sərəncamlarını və ona qarşı irəli sürülmüş bütün tələbləri yerinə yetirməyə kifayət etmədikdə əmək müqaviləsi ilə işləyən şəxslərə işdənçıxma müavinətlərinin və əmək haqqının ödənilməsi üçün hesabdan pul vəsaitinin məxaricini nəzərdə tutan sənədlər icra edildikdən sonra dövlət büdcəsinə, məcburi dövlət sosial sığorta haqları və işsizlikdən sığorta haqları üzrə büdcədənkənar dövlət fonduna, icbari tibbi sığorta haqları üzrə icbari tibbi sığorta fonduna və bələdiyyələrin büdcələrinə ödənişləri nəzərdə tutan ödəniş sərəncamları üzrə hesabdan silmə əməliyyatları həyata keçirilir.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 65.6-cı maddəsi, Mülki Məcəllənin 965.2.2-ci və 965.2.3-cü maddələri.

2/5 (3 Average count)
Qiymət ver:
Qadir Heydərov Çingizxan ga***@modern-finance.az ID: 11186
İşçi hərbi xidmətə çağırılır. Əmək Məcəlləsinin 74-cü maddəsi ilə əmək müqaviləsinə xitam verilir və həmin Məcəllənin 77-ci maddəsinə əsasən orta aylıq əmək haqqının 3 misli miqdarında kompensasiya ödənilir. Həmin müavinət İTS, işsizlik, MDSS və gəlir vergisinə cəlb edilirmi? Məsələn, işçinin əmək müqaviləsinə yuxarıdakı şərtlərlə 30.09.2026-cı il tarixində xitam verilir. Sentyabr 2026 üzrə işçinin əməkhaqqı 400 manat, 3 aylıq müavinəti isə 1200 manatdır. MDSS, İşsizlik və İTS-ə hansı məbləğ cəlb edilməlidir?
15/09/2026 Read: 160 Average count: 5

Bildiririk ki, işçi işlədiyi dövrdə müddətli hərbi xidmətə çağırıldıqda əmək müqaviləsinə xitam verilməsi məsələsi Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinin 77-ci maddəsinin 7-ci bəndi və 74-cü maddəsinin “a” bəndi ilə tənzimlənir. Həmin maddəyə əsasən işçi hərbi və ya alternativ xidmətə çağırılması ilə əlaqədar əmək müqaviləsinə xitam verildikdə işəgötürən tərəfindən işçiyə orta aylıq əmək haqqının azı üç misli miqdarında müavinət ödənilir.
Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsinin 102.1.14.16-ci maddəsinə əsasən, işəgötürən tərəfindən işçinin hərbi və alternativ xidmətə çağırılması ilə əlaqədar ödənilən müavinətlərin qanunvericilikdə nəzərdə tutulan məbləği gəlir vergisindən azaddır.

Eyni zamanda, "İşsizlikdən sığorta haqqında" Qanunun 9-cu maddəsinə və "Tibbi sığorta haqqında" Qanunun 15-10-cu maddəsinə  əsasən, işsizlikdən sığorta haqqı və icbari tibbi sığorta haqqı işçinin əməkhaqqından hesablanır. Qeyd olunan müavinət Əmək Məcəlləsinin 154-cü maddəsinə əsasən, əmək haqqının tərkibinə daxil olmadığından icbari tibbi sığorta və işsizlikdən sığorta üzrə sığorta haqlarına cəlb olunmur.

Bununla yanaşı, “Sosial sığorta haqqında” Qanunun 15-ci maddəsinə əsasən, qeyd olunan müavinət üzrə azadolma nəzərdə tutulmamışdır.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 102-ci maddəsi, “Sosial sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu, “Tibbi sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanunu.

5/5 (1 Average count)
Qiymət ver:
Vüsal Almaslı Mehman oğlu vu***@gmail.com ID: 11185
İddia müddəti bitmiş vergi borcları barədə Vergi Məcəlləsinin 85.4-cü maddəsinə əsasən, 5 illik müddət bitdikdə həmin vergi borcunun silinməsi üzrə hansı tədbirlər görülməlidir və həmin borcun tamamilə sıfırlanması müddəti nə qədərdir?
15/09/2026 Read: 112 Average count: 1

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 85.4-cü maddəsinə əsasən vergi orqanları vergiyə cəlb edilən hesabat dövrü qurtardıqdan sonra 3 il ərzində vergi ödəyicisinin vergisini, faizləri və maliyyə sanksiyasını hesablamaq və hesablanmış məbləği yenidən hesablamaq, verginin, faizlərin və maliyyə sanksiyalarının hesablanmış (yenidən hesablanmış) məbləğini vergiyə cəlb edilən hesabat dövrü qurtardıqdan sonra (səyyar vergi yoxlaması zamanı əlavə hesablanmış vergilər, faizlər və maliyyə sanksiyaları üzrə səyyar vergi yoxlamasının materiallarına baxılmanın nəticələri üzrə çıxarılmış qərarın tarixindən etibarən) 5 il ərzində tutmaq hüququna malikdirlər.
Eyni zamanda “Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin 78.3, 85.4, 90.3 və 93.1.1-ci maddələrinin şərh edilməsinə dair” Azərbaycan Respublikası Konstitusiya Məhkəməsi Plenumunun 12.01.2011-ci il tarixli Qərara əsasən hesablanmış vergilərin, faizlərin və tətbiq edilmiş maliyyə sanksiyalarının tutulmasının Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin 85.4-cü maddəsi ilə müəyyən olunmuş müddətinin bitməsi həmin Məcəllənin 93.1.1-ci maddəsinə uyğun olaraq vergi öhdəliyinin yerinə yetirilməsi müddətinin bitməsi kimi qəbul olunaraq, tutulma müddəti bitmiş vergilər, faizlər və maliyyə sanksiyaları üzrə borclar ümidsiz borc kimi silinir.
Konstitusiya Məhkəməsi Plenumunun Qərarında qeyd edilənləri  nəzərə alaraq, vergi orqanları tərəfindən vergi ödəyicilərinin vergilər, faizlər və maliyyə sanksiyaları üzrə borclarının tutulması üçün Vergi Məcəlləsinin 85.4-cü maddəsi ilə müəyyən edilmiş tələbetmə müddəti bitdikdə vergi ödəyicilərinin vergilər, faizlər və maliyyə sanksiyaları üzrə borcları vergi orqanları tərəfindən Vergi Məcəlləsinin 93.1.1-ci maddəsinə əsasən ümidsiz borc kimi silinməlidir.

Qeyd olunanlara əsasən, vergilər üzrə yaranmış borcların ümidsiz borc kimi silinməsinə münasibət bildirilməsi üçün uçotda olduğunuz vergi orqanına müraciət etməyiniz tövsiyə olunur.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 65-ci, 85-ci, 93-cü maddələri və “Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin 78.3, 85.4, 90.3 və 93.1.1-ci maddələrinin şərh edilməsinə dair” Azərbaycan Respublikası Konstitusiya Məhkəməsi Plenumunun 12.01.2011-ci il tarixli Qərarı.

1/5 (1 Average count)
Qiymət ver:
Əli Məhərrəmov el***@gmail.com ID: 11179
Salam. Son bir ildə 100 min manat nağd və 195 min manat POS-terminal vasitəsilə dövriyyəm olub. Mən Mən məcburi ƏDV qeydiyyatına alınmalıyam?
12/09/2026 Read: 146 Average count: 5

Vergi Məcəlləsinin 155.1-ci maddəsinə əsasən sahibkarlıq fəaliyyəti göstərən və ardıcıl 12 aylıq dövrün istənilən ayında (aylarında) vergi tutulan əməliyyatlarının həcmi 200.000 manatdan artıq olan şəxslər, o cümlədən Vergi Məcəlləsinin 218.1-ci maddəsi ilə müəyyən edilmiş hüquqdan istifadə etməyən  ictimai iaşə fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslər  növbəti ayın birinci günündən 10 gün ərzində ƏDV-nin məqsədləri üçün qeydiyyata dair ərizə verməyə borcludur.

Vergi tutulan əməliyyatların həcmi müəyyən edilərkən vergi ödəyicisinin pərakəndə ticarət və vergi orqanında uçotda olmayan şəxslərə göstərilən xidmətlər üzrə nağdsız qaydada POS-terminal vasitəsilə aparılan ödəmələr əsasında formalaşan dövriyyəsi 0,5 əmsal tətbiq edilməklə nəzərə alınır.

Sorğunuza cavab olaraq bildiririk ki, ƏDV məqsədlərinin qeydiyyatı üçün dövriyyə 197500 ( (195000 x 0.5= 97500) +100 000 ) kimi qəbul olunduğundan  ƏDV-nin məqsədləri üçün qeydiyyata dair ərizə vermək öhdəliyiniz yaranmır.

Əlavə olaraq bildiririk ki, qeydiyyatdan keçməli olmayan sahibkarlıq fəaliyyəti göstərən şəxslərdə vergi orqanına ƏDV-nin məqsədləri üçün qeydiyyat haqqında könüllü ərizə verə bilərlər.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 155-ci maddəsi.

5/5 (1 Average count)
Qiymət ver:
Ceyhun Haciyev dz***@gmail.com ID: 11175
Salam. “A” MMC “X” MMC-yə elektron qaimə-faktura üzrə 33 983 manat əsas məbləğ və 6 116 manat ƏDV ödəməli olduğu halda, texniki səhv nəticəsində “X” MMC-nin bank hesabına 29 900 manat, ƏDV depozit hesabına isə 10 200 manat ödəmişdir. “X” MMC ödənişi tam qəbul etmiş və borcu bağlamışdır. Bu halda “A” MMC 6 116 manat ƏDV-ni tam əvəzləşdirə bilər, yoxsa bank hesabına ödənilmiş 29 900 manata mütənasib olaraq yalnız 5 382 manat ƏDV əvəzləşdirilməlidir?
11/09/2026 Read: 158 Average count: 0

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 175.1-ci maddəsinə əsasən bu maddədə başqa hallar nəzərdə tutulmamışdırsa, ƏDV tutulan əməliyyatlar üçün malların (işlərin, xidmətlərin) alışı zamanı ödənilmiş ƏDV məbləği əməliyyatın dəyəri alıcının bank və digər ödəniş hesabından həmin malları (işləri, xidmətləri) təqdim edən şəxsin bank və digər ödəniş hesabına, ƏDV məbləği ƏDV-nin depozit hesabına ödənildikdə əvəzləşdirilir. 

Sorğunuza cavab olaraq bildiririk ki, bank hesabına ödənilmiş 29 900 manata mütənasib olaraq yalnız 5 382 manat ƏDV məbləği əvəzləşdirilə bilər.

Əsas: Vergi Məcəlləsi 175.1-ci maddə.

0/5 (0 Average count)
Qiymət ver:
ƏLİYEVA NAZİLƏ YƏHYA na***@gmail.com ID: 11159
Salam. Xəstəlik vərəqəsinə görə verilən puldan gəlir vergisi tutulur ya yox?
08/09/2026 Read: 189 Average count: 0

Bildiririk ki, əmək qabiliyyətinin müvəqqəti itirilməsinə görə ödənilən müavinət muzdlu işlə əlaqədar alınan aylıq gəlirin tərkib hissəsi kimi ay ərzində muzdlu işlə əlaqədar alınan digər gəlirlərlə toplanmaqla işəgötürən tərəfindən gəlir vergisinə cəlb olunmalıdır.

“Sosial sığorta haqqında” Qanunun 15-ci maddəsinin 15-ci abzasına əsasən sığortaedənin vəsaiti hesabına əmək qabiliyyətini müvəqqəti itirməyə görə verilən müavinət məcburi dövlət sosial sığorta haqqı hesablanmayan gəlir növlərinə aid edilmişdir. Buna əsasən işçiyə əmək qabiliyyətini itirdiyi dövr üçün ödənilən müavinətə sosial sığorta haqqı hesablanmır.

Əmək haqqının tərkibinə daxil olmayan ödənişlər, o cümlədən işçilərə və ya işçinin xeyrinə üçüncü şəxslərə ödənilən sosial xarakterli və kompensasiya xarakterli ödənişlər isə işçinin işsizlikdən sığorta və tibbi sığorta haqqına cəlb olunan gəlirlərinə aid edilmir.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 102-ci maddəsi, “İşsizlikdən sığorta haqqında” Qanunun 9-cu maddəsi, "Sosial sığorta haqqında” Qanunun 15-ci maddəsi.

0/5 (0 Average count)
Qiymət ver:
Gunay Şükürova su***@gmail.com ID: 11153
Mən yerli istehsalçıdan EQF ilə ət alıram ( heç bir qatqısı yoxdur, doğranmış ətdir) , daha sonra mən onun satışını EQF üzrə icra edirəm . Bu halda məndə hansı azadolmalar mövcuddur. Zəhmət olmasa bununla bağlı ətraflı məlumat qeyd edəsiniz
07/09/2026 Read: 158 Average count: 4

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 13.2.60-cı maddəsinə əsasən, kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalı – sənaye üsulu (o cümlədən xüsusi broyler təsərrüfatları, avtomatlaşdırılmış tövlə sistemləri və sair) da daxil olmaqla, heyvanların və quşların yetişdirilməsi, bəslənməsi, diri şəkildə olarkən onlardan məhsulların (ilkin formada, yarımfabrikat kimi istifadə olunaraq yeni məhsula çevrilmədən, kimyəvi tərkibi dəyişdirilmədən, konservləşdirilmədən) əldə edilməsi, bitkiçilik məhsullarının becərilməsidir. 

13.2.61-ci maddəsinə əsasən, kənd təsərrüfatı məhsullarının satışı – Vergi Məcəlləsinin  məqsədləri üçün aşağıdakı tələblər çərçivəsində kənd təsərrüfatı məhsullarının təqdim edilməsi sayılır.
İstehsal olunan (o cümlədən sənaye üsulu ilə, xüsusi broyler təsərrüfatlarında, avtomatlaşdırılmış tövlə sistemlərində və digər yerlərdə) canlılar diri şəkildə, habelə onlardan diri şəkildə olarkən əldə edilmiş məhsullar ilkin formada, heç bir kimyəvi təsirə məruz qalmadan təqdim edilməlidir.
Kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalçılarının özlərinin istehsal etdikləri və emal məhsulu olmayan malların satışı üzrə əldə etdiyi gəlirləri mənfəət (gəlir) vergisindən, əlavə dəyər vergisindən, sadələşdirilmiş vergidən azaddır.

Sorğunuza cavab olaraq bildiririk ki, vergi ödəyicisinin digər şəxslərdən aldığı kənd təsərrüfatı məhsullarının satışı onun istehsal etdiyi kənd təsərrüfatı məhsulu hesab edilmir və həmin məhsulların satışından əldə olunan gəlirlərdən ümumi qaydada vergilər hesablanıb dövlət büdcəsinə ödənilir.
Əsas: Vergi Məcəlləsinin 13.2.60-cı maddəsi.

4/5 (3 Average count)
Qiymət ver:
Pərviz Ağayev Eldar oğlu ag***@mail.ru ID: 11142
Salam. Mən 44 günlük Vətən müharibəsi iştirakçısıyam. Mənə veteran adı və təqaüdü 2026-cı ildən verilməyə başlanmışdır. Lakin statusum 2022-ci ilin 1 yanvarından təsdiqlənmişdir. Bu ötən illər ərzində işlədiyim yerə veteran statusum ilə bağlı müvafiq arayışı verə bilmədiyim üçün əmək haqqıma güzəştli gəlir vergisi tətbiq edilmədən gəlir vergisi tam həcmdə tutulmuşdur. Hal-hazırda veteranam və bilmək istərdim ki, iş yerimə müraciət etməklə 2022-ci ilin 1 yanvarından etibarən əmək haqqımdan tutulmuş vergiləri geri almaq hüququm varmı?
03/09/2026 Read: 221 Average count: 0

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 102.2.7-ci maddəsinə əsasən, qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada müharibə veteranı adı almış şəxslərin hər hansı muzdlu işdən vergi tutulmalı olan aylıq gəliri 400 manat məbləğində azaldılır.

Qeyd olunan güzəştlərdən faydalanmaq üçün tələb olunan sənədlər Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 4 yanvar 2001-ci il tarixli 4 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əmək haqqından tutulan vergi hesablanarkən fiziki şəxslərin vergi güzəştləri hüququnun müəyyənləşdirilməsi üçün sənədlərin Siyahısı”na əsasən müəyyən edilmişdir.

Buna əsasən, müharibə veteranı adı aldığınızı təsdiq edən müvafiq təsdiqedici sənəd əsas iş yerinə təqdim olunmaqla muzdlu işdən əldə olunan gəlirlərinizə 400 manat vergi güzəşti tətbiq edilə bilər. Həmçinin, güzəşt hüququnu təsdiq edən müvafiq sənədin əsas iş yerinə təqdim edilmə vaxtından asılı olmayaraq, həmin əsas iş yerində vergi güzəşti 2022-ci il yanvarın 1-dən sonra statusun qüvvəyə mindiyi tarixdən tətbiq edilir.

Belə ki, Vergi Məcəlləsinin 102.8-ci maddəsinə əsasən, əmək haqqından tutulan vergi hesablanarkən fiziki şəxslərin bu maddədə sadalanan vergi güzəştləri hüququ müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyənləşdirilmiş sənədlərin təqdim olunduğu andan tətbiq edilir və yalnız fiziki şəxsin əsas iş yerində həyata keçirilir. Fiziki şəxsin bu maddədə sadalanan vergi güzəştlərini əldə etməyə əsas verən statusu olduğu, lakin güzəşt hüququnu təsdiq edən müvafiq sənədləri əmək müqaviləsi (kontraktı) hüquqi qüvvəyə mindikdən sonra təqdim etdiyi halda, vergi güzəşti həmin fiziki şəxsin əmək müqaviləsi (kontraktı) hüquqi qüvvəyə mindiyi tarixdən hesablanır.

Müharibə veteranı adı almış şəxslərin muzdlu işlə əlaqədar əldə edilən gəlirlərinə məcburi dövlət sosial sığorta haqqı, işsizlikdən sığorta haqqı və icbari tibbi sığorta haqqından azadolmaların verilməsi isə qanunvericilikdə nəzərdə tutulmayıb.

Sorğunuzda qeyd olunan məsələ ilə bağlı aidiyyəti üzrə mühasibatlıq şöbəsinə müraciət etməyiniz tövsiyə olunur.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 102-ci maddəsi və Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 4 yanvar 2001-ci il tarixli 4 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əmək haqqından tutulan vergi hesablanarkən fiziki şəxslərin vergi güzəştləri hüququnun müəyyənləşdirilməsi üçün sənədlərin Siyahısı”.

0/5 (0 Average count)
Qiymət ver:
Ali Hüseynov Muxtar oğlu ag***@gmail.com ID: 11139
VÖEN açmaq üçün nə etmək lazimdir?
01/09/2026 Read: 145 Average count: 0

"Fiziki şəxsin uçotu haqqında Ərizə"ni və şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin surətini vergi orqanına təqdim etməklə fiziki şəxs vergi uçotuna alına bilər. Uçota alınma ödənişsiz həyata keçirilir. Uçota alınma ASAN xidmət mərkəzlərində, ASAN xidmət mərkəzlərinin olmadığı şəhər və rayonlarda isə vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərində həyata keçirilir. Fiziki şəxsin uçotu haqqında şəhadətnamə xidmət mərkəzlərində (o cümlədən ASAN xidmət mərkəzlərində) emal müddəti nəzərə alınmaqla müraciət zamanı elektron kabinetə göndərilir (ərizədə qeyd olunduğu halda, əlavə olaraq kağız daşıyıcıda verilir).

Vergi orqanına gəlmədən elektron qaydada da vergi uçotuna alına bilərsiniz. Elektron qeydiyyat gücləndirilmiş elektron imza (o cümlədən “Asan imza”) əsasında İnternet Vergi İdarəsi portalı vasitəsi ilə aparılır. Videotəlimat üçün daxil ola bilərsiniz:  https://www.youtube.com/watch?v=vf9kcwylzJ8

 

 

0/5 (0 Average count)
Qiymət ver:
Eldar Huseynov Eduard el***@gmail.com ID: 11134
Salam, mən fərdi sahibkaram və yerli şirkətlərə telekommunikasiya avadanlıqlarının servis xidməti sahəsində xidmətlər göstərirəm. Hazırda aylıq gəlirimdən 20% vergi ödəyirəm. Ümumi illik gəlirim 30 000 AZN-dən çox deyil. Mən 2% dərəcə ilə sadələşdirilmiş vergitutma sisteminə keçə bilərəmmi?
01/09/2026 Read: 154 Average count: 5

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 218.5.10-cu maddəsinə əsasən  vergi ödəyicisi kimi vergi orqanında uçotda olmayan şəxslərə (əhaliyə) görülən işlərdən və göstərilən xidmətlərdən başqa, işlərin görülməsini və xidmətlərin göstərilməsini həyata keçirən şəxslər (bu Məcəllənin 218.4.1-ci və 220.10-cu maddələrində nəzərdə tutulan şəxslər tərəfindən işlərin görülməsi və xidmətlərin göstərilməsi istisna olmaqla) sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olmaq hüququna malik deyil. 
Vergi Məcəlləsinin 218.6.2-cı maddəsinə əsasən  bu Məcəllənin 218.5.10-cu maddəsinin müddəalarından asılı olmayaraq, vergi ödəyicisi kimi vergi orqanında uçotda olmayan şəxslərə (əhaliyə) göstərilən xidmətlərdən və görülən işlərdən başqa, xidmətlərin göstərilməsini və işlərin görülməsini həyata keçirən şəxslər tərəfindən əhaliyə xidmətlə (işlə) yanaşı, hüquqi şəxslərə və vergi ödəyicisi kimi vergi orqanında uçotda olan fiziki şəxslərə xidmətlərin göstərilməsi və işlərin görülməsi həyata keçirilirsə, rüb ərzində elektron qaimə-faktura ilə rəsmiləşdirilməli olan əməliyyatların (qeyri-rezident hüquqi şəxslər və sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirən qeyri rezident fiziki şəxslərə hesab-faktura (invoys) əsasında göstərilən xidmətlərin və görülən işlərin dəyəri də daxil olmaqla) həcmi xidmətlərin göstərilməsi və işlərin görülməsi üzrə ümumi əməliyyatların (satışdankənar gəlirlər istisna olmaqla) həcminin 30 faizindən çox olmadıqda sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi hüququna malikdir. 

Sorğunuza cavab olaraq bildiririk ki, gəlirlərinizin yalnız vergi ödəyicisi tərəfindən ödənildiyi halda və fərdi sahibkar olaraq digər digər vergi ödəyicisinə xidmət etdiyiniz üçün, sizin sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olmaq hüququnuz yoxdur və siz gəlir vergisi ödəyicisi kimi fəaliyyət göstərməlisiniz. 

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 218.5.10-cu, 218.6.2-ci maddələri.

5/5 (1 Average count)
Qiymət ver:
Gunay Shukurova su***@gmail.com ID: 11121
Proqram təminatı sahəsində fəaliyyət göstərirəm. Sponsorluq müqaviləsinə əsasən (loqo və s.) layihə üzrə xidmət təqdim edirik. Bu zaman sponsorluq müqaviləsinə əsasən əldə etdiyim gəlirdə hər hansı azadolma mövcuddurmu və digər vergi öhdəlikləri ilə bağlı məlumatlandırardınız, zəhmət olmasa?
26/08/2026 Read: 131 Average count: 0

Sorğunuzda qeyd edilən fəaliyyət sahibkarlıq fəaliyyəti hesab olunur və həmin fəaliyyətə başlamazdan əvvəl vergi ödəyicisi kimi uçota alınmalısınız.
Vergi öhdəlikləri isə vergi uçotuna alınarkən təqdim olunan ərizədə seçilmiş vergitutma sisteminə və yaranan vergitutma obyektlərinə uyğun olaraq müvafiq vergilərdən (sadələşdirilmiş vergi və ya gəlir vergisi, ƏDV) ibarət olacaqdır.
Belə ki, həmin fiziki şəxs tərəfindən sadələşdirilmiş vergitutma sistemi seçildiyi halda  əldə edilən gəlirlərdən (ümumi hasilatdan) xərclər çıxılmadan 2 faiz dərəcə ilə sadələşdirilmiş vergi hesablanıb dövlət büdcəsinə ödənilir. 

Vergi Məcəlləsinin 218.6.2-ci maddəsinə əsasən bu Məcəllənin 218.5.10-cu maddəsinin müddəalarından asılı olmayaraq,  vergi ödəyicisi kimi vergi orqanında uçotda olmayan şəxslərə (əhaliyə) göstərilən xidmətlərdən başqa, xidmətlərin göstərilməsini həyata keçirən şəxslər sadələşdirilmiş verginin ödəyicisi ola bilməz. Əhaliyə xidmətlə yanaşı, hüquqi şəxslərə və vergi ödəyicisi kimi vergi orqanında uçotda olan fiziki şəxslərə xidmətlərin göstərilməsi həyata keçirilirsə, rüb ərzində elektron qaimə-faktura ilə rəsmiləşdirilməli olan əməliyyatların həcmi xidmətlərin göstərilməsi üzrə ümumi əməliyyatların (satışdankənar gəlirlər istisna olmaqla) həcminin 30 faizindən çox olmadıqda sadələşdirimiş vergi ödəyicisi olmaq hüququnuz saxlanılır. 
Sorğunuza əsasən, gəlirlərinizin yalnız vergi ödəyicisi tərəfindən ödənildiyi halda və fərdi sahibkar olaraq digər digər vergi ödəyicisinə xidmət etdiyiniz üçün, sizin sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olmaq hüququnuz yoxdur və siz gəlir vergisi ödəyicisi kimi fəaliyyət göstərməlisiniz. 

Qeyd olunan fəaliyyət gəlir vergisinin ödəyicisi kimi həyata keçirildiyi halda əldə edilmiş gəlirdən həmin gəlirin əldə edilməsi ilə bağlı çəkilən xərclər çıxıldıqdan sonra qalan məbləğdən 20 faiz dərəcə ilə gəlir vergisi hesablanıb dövlət büdcəsinə ödənilir.
O da nəzərə alınmalıdır ki, Vergi Məcəlləsinin 102.1.30-1-ci maddəsinə əsasən, həmin maddədə qeyd olunan fəaliyyət növləri ilə məşğul olan fiziki şəxslərin həmin fəaliyyət növlərindən təqvim ili üzrə əldə etdiyi gəlirlər (xərclər nəzərə alınmadan) 45 000 manata qədər olduqda həmin gəlirlərinin 75 faizi gəlir vergisindən azaddır.  İllik gəliriniz 45 000 manatı keçmədiyi halda və fəaliyyətiniz Vergi Məcəlləsinin 102.1.30-1-ci maddəsində qeyd olunmuş proqram təminatının işlənməsi sahəsində xidmətlərə aid edildiyi halda 75 faiz güzəşt hüququndan yararlana bilərsiniz. 

Əlavə olaraq bildiririk ki, hər hansı əməliyyat üzrə yarana biləcək vergi öhdəliklərinin müəyyən edilməsi bilavasitə həmin əməliyyatlar üzrə ilkin sənədlərə, işin xarakterinə və vergi ödəyicisinin fəaliyyətinə bağlı olduğundan, vergitutma baxımından ətraflı məlumat üçün əməliyyatların xarakteri tam açıqlanmaqla, ilkin sənədlərlə və vergi ödəyicisinin fəaliyyəti haqqında ətraflı məlumat verilməklə vergi ödəyicisinin qeydiyyatda olduğu vergi orqanına müraciət etməsi tövsiyə olunur.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 33-cü 102.1.30-1-ci, 218.5.10-cu, 218.6.2-ci maddələri.

0/5 (0 Average count)
Qiymət ver:
Bəkirov İsmayıl İlyas is***@gmail.com ID: 11120
Salam. Atam 1-ci qrup I Qarabağ müharibəsi əlili olub və müvafiq vəsiqəsi mövcuddur (2008-ci ildə vəfat edib). Hal-hazırda MMC-də işləyirəm, mənə hər hansı güzəştlər nəzərdə tutulubmu?
26/08/2026 Read: 150 Average count: 0

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 102.2.5-ci maddəsinə əsasən həlak olmuş, yaxud sonralar vəfat etmiş döyüşçülərin (şəhid statusu almış şəxslər istisna olmaqla) dul arvadlarının (ərlərinin) və övladlarının hər hansı muzdlu işdən vergi tutulmalı olan aylıq gəliri 400 manat məbləğində azaldılır.

Qeyd olunanlara əsasən, Vergi Məcəlləsinin 102.2.5-ci maddəsi ilə müəyyən edilmiş güzəşt hüququ Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinin 2001-ci il 4 yanvar tarixli 4 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əmək haqqından tutulan vergi hesablanarkən fiziki şəxslərin vergi güzəştləri hüququnun müəyyənləşdirilməsi üçün sənədlərin Siyahısı”nın 1.5-ci bəndində qeyd olunmuş sənədlərdən birinin əsas iş yerinə (əmək kitabçasının olduğu yerə) təqdim edildiyi andan tətbiq olunur.

Qeyd olunanlara əsasən güzəşt hüququnun əldə edilməsi ilə bağlı müraciət edən fiziki şəxsin valideynlərinin həlak olmuş, yaxud sonralar vəfat etmiş döyüşçü olması müvafiq orqanlar tərəfindən verilmiş sənədlərdə (arayışlarda) göstərilməlidir.

Əsas: Vergi Məcəlləsinin 101-ci və 102 -ci maddələri və Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 4 yanvar 2001-ci il tarixli 4 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əmək haqqından tutulan vergi hesablanarkən fiziki şəxslərin vergi güzəştləri hüququnun müəyyənləşdirilməsi üçün sənədlərin Siyahısı”.

0/5 (0 Average count)
Qiymət ver:
Fəqan Məmmədov Mərahim F.***@mail.ru ID: 11119
Mənim adıma olan 6803444352 nömrəli VÖEN aktiv vəziyyətdədir, yoxsa passiv?
25/08/2026 Read: 172 Average count: 0

Salam. 25 avqust 2026-cı il tarixə Dövlət Vergi Xidmətinin müvafiq informasiya sisteminin məlumatlarına əsasən vergi ödəyicisi Məmmədov Fəqan Mərahim oğlunun (VÖEN: 6803444352 ) fəaliyyəti aktivdir.Vergi uçotuna alınmış vergi ödəyiciləri barədə məlumatla burada tanış ola bilərsiniz: https://www.taxes.gov.az/az/page/vergi-ucotuna-alinmis-vergi-odeyicileri-barede-melumatlarin-verilmesi

0/5 (0 Average count)
Qiymət ver:
Emin Rəsul em***@gmail.com ID: 11117
Salam, idxal olunan hotdog çörəyinin satışı ƏDV-dən azaddırmı? Ümumiyyətlə, çörəyin hansı növlərinin satışı ƏDV-yə cəlb olunur?
25/08/2026 Read: 202 Average count: 5

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 164.1.27-ci maddəsinə əsasən  buğdanın idxalı və satışı, buğda ununun və çörəyin istehsalı və satışı 2017-ci il 1 yanvar tarixindən 10 il müddətinə ƏDV-dən azad edilmişdir. Göründüyü kimi, ƏDV-dən azadolma çörəyin idxalına deyil, istehsalı və satışına tətbiq olunur. Qeyd olunan maddədə azadolma çörəyin bütün növlərinə aid edilmişdir. 
Eyni zamanda bildiririk ki, qanunla müəyyən edilmiş hallarda və qaydada idxal-ixrac əməliyyatlarına nəzarəti gömrük orqanları həyata keçirir. Bu səbəbdən idxal zamanı vergitutma prosedurları, habelə gömrük rüsumları barədə daha ətraflı məlumatın alınması üçün aidiyyəti üzrə Dövlət Gömrük Komitəsinin 195-6 Çağrı Mərkəzinə müraciət etməyiniz tövsiyə olunur.

Əsas : Vergi Məcəlləsinin 20-ci və 164.1.27-ci maddələri.

5/5 (1 Average count)
Qiymət ver: